[Wireless Desktop]

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ben ik weer :9. In navolging op Keyboard probleemm is het mij wel duidelijk geworden dat ik dieper in de buidel moet tasten voor een keyboard :)

Daarom kom ik terug op het idee om maar weer een wireless optical desktop te kopen. Maar dan heb je weer het volgende probleem: levensduur van batterijen. Ik heb ooit een setje (q-ware, geloof ik) gehad en daar waren de batterijen na 1 (!) dag al leeg.
Heeft iemand concrete gegevens over de batterij duur (ik kom ze niet in reviews tegen).

Mijn voorkeur (financieel) gaat uit naar:
- MS Wireless Desktop Optical
- Logitech Cordless Desktop Deluxe Optical

Of heeft iemand nog een geweldig positief verhaal over zijn eigen setje?

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:56

decramy

root@birdie:~#

ik heb hier sinds augustus een Logitec Optical Desktop Comfort liggen, en heb nog nooit m`n batts moeten vervangen... Gewoon de standaard...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 21:52

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Tsjah, kijk, ik heb niet veel centen om uit te geven en heb dus een TRUST setje, een merk waar veel mensen bij beginnen te :r :+

Heb het setje nu een jaar, de batterijen van de optical mouse gaan niet zo heel lang mee (lees een dag of 5), maar die van het toetsenbord heb ik nog nooit vervangen en das wel lekker. Voor de muis (zitten oplaadbare dingen in :p) zit er een draadje bij dat de batterijen oplaadt als je peecee aanstaat (draadje op je USB poort)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Deze info/gebruikerservaring is met een beetje zoeken met de search van GoT wel te vinden, probeer dat dus :)

Dit topic is gesloten.