Toon posts:

Lycos Hosting Problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Lycos mijn hosting draaien voor mijn site. Het pakket wat ik heb is het Business Pakket dus verwacht ik ook wel kwaliteit. Maar hoe vaak het dit jaar al is gebeurd dat mijn site in het weekend down is is niet normaal.

Ik heb al verscheidenen mails gestuurd. Dit weekend ook weer down :( maar ik verwacht eigenlijk weer hetzelfde antwoord dat het een technische reden is en het is nu weer gefixed en klaar is klara.

Nu zou ik wel eens willen weten of er meer mensen zijn met dit probleem ? Of heb ik gewoon de verkeerde hosting gekozen ?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je mag gewoon van een dienst verwachten dat alles werkt, wat je er ook voor betaald. Voor hosting geldt dan dat iig je site gewoon in de lucht is.
Ongelukken gebeuren altijd op klote momenten maar als jij van mening bent dat je site te vaak down is dan zou ik zeggen, stap over.

Voor dat geld kun je best bij iemand anders terecht, wat anderen vinden maakt dan niet uit, jij bent niet tevreden.
Er zijn maar 1000 andere hosters in Nederland dus kies maar raak :P

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 10-11-2003 17:07 ]

Verwijderd

Dat heeft te maken met een dubbeltje en een eerste rij. Ook al betaal je ervoor, je kunt voor dat geld weinig verwachten...