[Cs, rtcw -et] runtime errors

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik kan geen enkel spel meer opstarten,

bv RTCW - enemy territory:
--------------
Microsoft Visual C++ Runtime Library
runtime error!
Program c:\Programfiles\wolfenstein - enemy territory\ET.exe
abnormal program termination
--------------

dit krijg ik ook als ik bv een spelletje counterstrike via steam wil spelen.

ik heb het idee dat het iets met steam van doen heeft,
dat installeerde heel brak maar werkte op een gegeven moment wel maar elke keer als ik opstart zag jem :"updating steam" doen en ik denk na eenvan die keren is er iets heel erg fout gegaan.
het is uiteraard maar een gok maar ik heb weinig aangepast op mijn pc in de afgelopen tijd.

er stond btw al service pack 4 op.

ik heb naar aanleiding van verschillende fora de video drivers opnieuw installed en ook directx90b en ook inmiddels steam helemaal verwijdert maar het blijft kapot.
en ook al de orginele msvcrt.dll replaced

er lijken best wel veel mensen dit probleem te hebben ( http://www.annoyances.org/exec/forum/winxp/n1039305243 ) en iemand suggereerde hier om de laatste asus drivers te installen omdat dat bij hem hielp en er dus mischien iets is dat botst met nvidia en microsoft en c++ library's...
echter het ironische is dat de download site van asus kapot is en een .....jawel.... runtime error geeft:

------
Server Error in '/support' Application.

Runtime Error

Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
-------
hahaha

maar dit terzijde,

wie heeft hier wel een oplossing voor?

win2000
sp4
Pine GF2MX
celeron 600mhz
bx chipset

[ Voor 7% gewijzigd door GiLuX op 10-11-2003 16:52 ]

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who