Welke Headset kopen?

Pagina: 1
Acties:

• Spec87
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11-2020
Ik ben van plan m'n roepie roepie headset maar eens weg te gooien, maar dan moet ik wel een waardige opvolger hebben. Hij moet goed verstaanbaar zijn over internet, al het omgevingsgeluid afschermen (ivb Lan-Party's) en ook nog onder de 50E kosten. Oh ja, er moet een volume knop aan het draadje hangen.
Oh ja en sluit deze topic niet, ik kon in de search niks relevants vinden.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-08 07:46
Spec87 schreef op 10 november 2003 @ 16:38:
Ik ben van plan m'n roepie roepie headset maar eens weg te gooien, maar dan moet ik wel een waardige opvolger hebben. Hij moet goed verstaanbaar zijn over internet, al het omgevingsgeluid afschermen (ivb Lan-Party's) en ook nog onder de 50E kosten. Oh ja, er moet een volume knop aan het draadje hangen.
Oh ja en sluit deze topic niet, ik kon in de search niks relevants vinden.
ik heb sennheiser pc-130, is erg mooi ding, als je een nekband fijner vind moet je voor de pc-140 van sennheiser gaan...

zijn echt top-dingen, en zien er bovendien heel mooi uit, alleen kan de band wat beter bij de pc-130...

kwaliteit is verder top, zoals we van sennheiser gewend zijn :D

nog wat andere info:
Afbeeldingslocatie: http://www4.alternate.nl/prodpic/200x200/k/kh-s82.jpg

Stereo headset, te gebruiken voor onder andere internet-telefonie, spraakherkenning en online gaming en Voice-over-IP. Verstelbare microfoon en oor-clip. Volume aan te passen en microfoon te dimmen met de druk op 1 knop.

Specificaties:
Frequentiebereik: 30 - 18.000 Hz
Volume: 112 dB
Kabel: 3,0m
Connector: 2x 3.5mm mini-jack

lange kabel zat :D

[ Voor 23% gewijzigd door RonaldMade op 11-11-2003 15:55 ]

Verwijderd

Je antwoord staat in Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 16:43 ]

• piems
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 23:43

piems

:KEIN:NIELS:SIEM

op de serach knop drukken alleen is niet voldoende.
je moet ook daadwerkelijk wat invullen, misschien helpt dat ;)

ontopic:
plantronics audio .90 die moet je kopen! omdat ik dat vind!
ofzo

24-11-2007 birth of a king! 12-04-2011 birth of a legend!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 16:55
heeft iemand ooit iets gehoord van een mic/headset die je om je hals doet? ik bedoel strak erom.

die dan de geluiden vanuit ke keel opneemt ofzo.
Zoals Special Eenheden hebben, ik bedoel of die dingen te koop zijn en waar en voor hoeveel. want heb geen idee waar te beginnen want ik kom altijd op normale mics uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 11-11-2003 15:53 . Reden: toevoeging ]

• BN
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

BN

Plantronics A90 is zeer OK, kost 50 euro en heeft volume regeling in snoer.......

"Grandma was slow, but she was old....!!"

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-07 22:11
ik zou gaan voor de premium usb30 van logitech.

digitaal geluid en alles erop moet je hier maar ff kijken. (als het voor de pc is)

http://www.logitech.com/i...countryid=12&languageid=1

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:13

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Bigbot schreef op 11 november 2003 @ 15:48:
heeft iemand ooit iets gehoord van een mic/headset die je om je hals doet? ik bedoel strak erom.

die dan de geluiden vanuit ke keel opneemt ofzo.
Zoals Special Eenheden hebben, ik bedoel of die dingen te koop zijn en waar en voor hoeveel. want heb geen idee waar te beginnen want ik kom altijd op normale mics uit.
Dat zijn keel microfoons en zijn gewoon te koop als portofoon assosoire (of hoe je het ook schrijft...)
Deze kan je ook direct op je pc aansluiten, alleen waarom wil je die gebruiken? Die dingen hebben stuk slechtere geluidskwaliteit, en worden alleen gebruikt als er veel of teveel omgevings geluid is voor een gewone mic (zoals tijdens een aanval van de se).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gemini EM300/400

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Zijn er ook al draadloze headsets dus met microfoon
Pagina: 1