Toon posts:

DVD kopieren en zelf switchable sub`s toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verschillende dvd`s (die ik bezit) gekopieerd, nu heb ik pulp fiction en
daar zit geen ondertiteling in het nederlands bij,
je voelt em al aankomen:

hoe voeg ik aan mijn bestaande Video_TS map met bijbehorende vob`s,ifo`s etc
ondertitels toe die ik gedownload heb zonder eerst de hele film te moeten converteren naar avi of svcd waarnaa ik met fddshow/virtualdub ondertitels toevoeg.

dus zodat een exacte kopie heb met het verschil dat de kopie ook nederlandse ondertitels heeft..

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
dude.. dit kan maar is een hoop werk en duur.. in aanschaf..

dvd maestro kan dit...

http://www.dvd2dvd-r.be/maestro.htm

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
www.dvdrondertitels.nl daar staat bij hoe je het menu ook behoud

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Bware81
Bware81 schreef op 10 november 2003 @ 16:32:
dude.. dit kan maar is een hoop werk en duur.. in aanschaf..

dvd maestro kan dit...

http://www.dvd2dvd-r.be/maestro.htm
en op www.doom9.org en www.dvdrhelp.com staat OOK heel veel erover... eigk alles :9

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb uiteraard al op www.doom9.org en dvdrhelp.com (en svcdhelp.com) gekeken maar hier staat niets over subtitles bij een bestaande dvd compilatie toevoegen (dus de ifo aanpassen en de gerelateerde vobs)

nogmaals ik bedoel ZONDER dat ik de film eerst moet encoden/decoden

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
Anders bekijk je mijn post even nog :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Verwijderd

Topicstarter
Possible schreef op 10 november 2003 @ 17:43:
Anders bekijk je mijn post even nog :?
Ik had het tegen Bware ;)

• Bware81
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:19:
[...]

Ik had het tegen Bware ;)
dude....

ik zal het eens goed uitleggen, want je bent zelf te lui om te zoeken hor ik wel.

(wat ik je nu ga vertellen heb ik zelf allemaal uit gezocht via die sites die ik al eerder zei)

eerst kijk je in je geripte film wat de film is "de main movie"

die vobs moet je aan elkaar merge met filemerger

dan pak je tmpgenc en dan doe je file --> mpeg tools hier kan je de VOB die je gemerged hebt splitten in ac3 en m2v enzo.. ligt eraan watr erin zit.

is dit alles gebuert gooi je dit in dvd maestro dan maak je een nieuwe movie aan en sleept de gesplitte bestanden erin.

Download ook chapter factory om de chapter goed te zetten in dvd maestro zoals de originele ook zijn. (dit kan je een een*.chp zette en dan inladen in dvdmaestro)

Dan moet je een subtitle in jou geval nederlands omzetten zodat het een *.tl bestand word. dit kan met ub2stl of sub workshop.

dan kan je de sub er in laden (wijst zich zelf allemaal)

Dan klik je op het knopje COMPILE en dan gaat hij de film opnieuw maken alleen nu MET ned sub erin.

als dit klaar is haal de originele ifo bup en (die andere, effe naam vergeten) van de dvd af.

dan open je het programma ifoupdate en doet wat er in beels staat.

en hoppa klaar de dvd....

Dan open je ifoedit open ifo voor het bekijken of het goed gelukt is..

so maak je een een dvd subbed zelf :)

alle programma die ik genoemd heb die kan je downloaden op

www.doom9.org www.dvdrhelp.com www.dvdrondertitel.nl

behalve dvd meastro dat gaat he geld kosten.. maarja dan heb je ook wat.

Je kan het ook doen met ifoedit een ned sub eronder zetten maar daar zijn zat TUT's voor te vinden..

suc6 laat me weten oft gelukt is.

Pagina: 1