Toon posts:

Hp of Epson?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zelf vind de inkpatronen nogal prijzig
van hp, maar mij lijkt epson toch fijner en
goedkoper.

kan iemand me tips geven?
ik weet niet welke printer ik moet kopen. :)

• eppo666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:33
epson!!!!!!!!!!!!
1-inktcartridges goedkoper.
2-printresolutie hoger en beter (dpi)
3-prijzen van vergelijkbare modellen hp en epson zijn bijna hetzelfde.
4-driver support is bij allebei goed,hp misschien iets beter.
5-als je foto's wilt gaan printen,absoluut epson nemen.
6-snelheid van printen is bij hp en epson ook bijna gelijk.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
greetz

Verwijderd

.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:45
Yepz, kost iets tussen 300 en 400 piek als er door epson een nieuwe printkop in gezet moet worden. (en de printer is buiten garatie uiteraard......)

Koop gewoon een HP, kan je tenminste zorgeloos printen. Kost misschien iets meer maar het geeft nagenoeg geen sores......:)

Verwijderd

epson photo slylus heeft als enige printer vdp dit is grote van puntjes an passen dus perfecte lijnen echt superrrrrrrrrrr :P

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:14 schreef SuCks het volgende:
epson photo slylus heeft als enige printer vdp dit is grote van puntjes an passen dus perfecte lijnen echt superrrrrrrrrrr :P
BURP :P

Verwijderd

Uhm, heb heel veel epsons gezien in de tijd dat ik in een computerwinkel werkte... |:( :r nu heb ik zelf, als student, toch maar gekozen voor een hp, maar dan wel een doordachte hp :) Als je echt een goede printer wil hebben, waarvan de kosten per inktcartridge ook laag blijven, koop dan de HP2200 Business... een echte aanrader wat mij betreft :)

Verwijderd

Ik zou een Epson nemen, minder dure inkt, meer inkt per patroon, hogere resolutie, perfecte foto's

Verwijderd

.

Verwijderd

.

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 21:35

Slein

NERD

Ik print best een hoop, en ik ben HEEL blij met mijn Epson 640.
Je ziet het verschil met andere printers echt.

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

[quote]
Dusse je noemt mij niet doordacht met m'n 970-je ? (ok vrienden weten dat ik dom ben, maar ik dacht niet dat jij dat wist)
[quote]

Hehehehe >:) nee hoor :)

kijk, opzich is de 970 natuurlijk ook een nette printer, maar ik heb het niet zo op die dingen, een stevige bak met een professioneel binnenwerk kost in eerste instantie wel meer, maar gaat veel langer mee en is in gebruik een stuk goedkoper...

/me heeft nog niet helemaal door hoe het quoten werkt :'(

Verwijderd

Ik zou ook voor de epson gaan, ik heb zelf de stylus color 800, deze is al een tijdje uit, maar blaast nog steeds de hp's eruit. Een nadeel van hp is kosten van support. nadat je garantie is afgelopen en je belt de helpdesk, dan kost je dat 200 piek per call!!!!!! als ze je geholpen hebben. Dus hp mag z'n support echt in z'n <piep> steken. Ik had dit probleem laatst zelf op m'n werk, ben systeembeheerder. Nou 1 van de hp printers van een van de programmeurs was kapot. Dus ik braaf hp bellen hoe dit op te lossen, blijkt dat garantie net was afgelopen, mog ik meteen 200 piek aan ze geven. Heb toen die printer maar zelf gerepareerd. Ik was nog wel binnen 15 minuten klaar. Dus mijn advies ga echt voor epson, goedkoper en beter. Dus als je gaat kiezen, kijk dan ook effe naar support van beide. HP is gewoon te gek voor woorden, epson is gewoon goed, never problemen. Een vriend had laatst dat papier elke keer bleef vastzitten in z'n epson, die sukkel |:( heeft gewoon een ijzerdraad erin laten vallen. Alleen wist hij het niet. Hij belde epson op, die stuurden meteen een mannetje langs en dat terwijl garantie al was afgelopen. Heeft hem niks gekost. Gewoon perfecte service.

Verwijderd

[b]Op woensdag 06 december 2000 21:02
6-snelheid van printen is bij hp en epson ook bijna gelijk.
Dacht ut nie he? HP is veel sneller dan Epson. Epson geeft ook niet voor niets op de website ECONOMY ppm aan, want hp print hem vierkant eruit!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te denken aan een Epson stylus color 680. Als ik naar de specs. kijk.

Verwijderd

.

Verwijderd

Ik zat te denken aan een Epson stylus color 680. Als ik naar de specs. kijk.
HAAAAAHAHAHAHA, okee, je maakt zeker een geintje, met de papiertray die je zelf in elkaar moet vouwen :) get real zeg

Verwijderd

Topicstarter
Dan zaag ik die eraf. :)

Verwijderd

He jumperFreed ik meen het echt hoor. Ik moest vet 200 piek dokken voor een antwoord uit die tech rat!!! Dus hp mag echt oprotten. Die epson is echt goed, die tray is makkelijk hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, is die tray van de 680 in te schuiven?

Verwijderd

.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik zou ook voor Epson gaan (heb ik nu ook)

Maar even iets anders, ik heb laatst een hele test gelezen over allerlei printers getest met white-label inkt. Daar kwam uit dat deze inkt veel beter was. En niet alleen in prijs-kwaliteit verhouding.
Oscar koopt dus alleen nog maar white-label inkt ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Ik heb een epson 700 photo gehad en
heb nu een hp 930c.
Vind ze allebij mooi printen ,hp is
stiller ( heel stil ! ) en sneller.
De patronen zijn duurder maar
ze gaan heeel lang mee !
Ik vind dat je zelf maar moet beslissen !
( Xerox en Canon doen het ook heel leuk met de seperate inktpatronen! )

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 21:50 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Ik zou ook voor Epson gaan (heb ik nu ook)

Maar even iets anders, ik heb laatst een hele test gelezen over allerlei printers getest met white-label inkt. Daar kwam uit dat deze inkt veel beter was. En niet alleen in prijs-kwaliteit verhouding.
Oscar koopt dus alleen nog maar white-label inkt ;)
xplain pleaz, waar te koop?

• Scapa Flow
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb zelf een Stylus Color 860. :) :)
Bevalt me prima, Een cartridge (kleur of zwart) kost 50 - 60 piek, tegenover 80-90 bij HP!

Enige probleem was het powercleanen, na 10 x kon ik weer normaal printen. :r

Als ik jou was zou ik de 880 nemen : 2880 dpi !!

• PWM
  • Niet online

PWM

Duidelijk EPSON :) Gebruiken op de zaak een aantal HP's, na een jaar hebben die allemaal problemen met de papier toevoer. Met name de lasterjet 6L. 3 van staan, geen neemt het papier meer normaal op, soms 10 vellen tegelijk :( . Zelfde probleem thuis gehad met mijn oude HP. Nu Epson Color stylus 760, goedkoop printertje, geen enkel probleem :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
GEEEEEEEEEEEEEN epson

die kunnen geen printers maken

inmiddels aan mijn 3e epson
nu mijn 2e stylus 880 terug van garantie

alle 3 trekken vanaf de 1e dag strepen en schoonmaken helpt niet

nieuwste drivers, verschillende pc's/kabels geprobeerd, goed uitgelijnd
niks helpt

TROEP is het

• WFvN
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ehm... geen ervaring met de fotokwaliteit van Epson. Ik weet nog wel dat vrienden altijd epson aanraadden. Hoe dat nu zit, weet ik niet. Wat ik wel weet is het volgende... wil je foto's afdrukken, en je kiest voor de HP, neem dan absoluut een hp met fotoret III (dus niet II of I). De kwaliteit tussen fotoret III en II is absoluut NIET te vergelijken... fotoret III roelz

Verwijderd

.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:14
Epson komt over het algemeen beter uit de test, en de foto afdruk is eigenlijk toch veelal beter.

Verwijderd

epson fotokwalieit -> ok
door : juist hele hoge dpi's

is mooi

maar : dit VREET ook gewoon inkt, dus die cartridges zijn misschien wel ietsje goedkoper, maar het gemiddeld verbuik van epson ligt naar mijn mening wel hoger dan de average HP printer .... let hier dus ook ff op...

Verwijderd

Op woensdag 06 december 2000 22:12 schreef Scapa Flow het volgende:
Ik heb zelf een Stylus Color 860. :) :)
Bevalt me prima, Een cartridge (kleur of zwart) kost 50 - 60 piek, tegenover 80-90 bij HP!

Maar Hp cartridge gaat zeker wel 2x langer
mee !

Enige probleem was het powercleanen, na 10 x kon ik weer normaal printen. :r

Het powercleanen kost ook zeer veel inkt !

Als ik jou was zou ik de 880 nemen : 2880 dpi !!
Pagina: 1