Ik zou ook voor de epson gaan, ik heb zelf de stylus color 800, deze is al een tijdje uit, maar blaast nog steeds de hp's eruit. Een nadeel van hp is kosten van support. nadat je garantie is afgelopen en je belt de helpdesk, dan kost je dat 200 piek per call!!!!!! als ze je geholpen hebben. Dus hp mag z'n support echt in z'n <piep> steken. Ik had dit probleem laatst zelf op m'n werk, ben systeembeheerder. Nou 1 van de hp printers van een van de programmeurs was kapot. Dus ik braaf hp bellen hoe dit op te lossen, blijkt dat garantie net was afgelopen, mog ik meteen 200 piek aan ze geven. Heb toen die printer maar zelf gerepareerd. Ik was nog wel binnen 15 minuten klaar. Dus mijn advies ga echt voor epson, goedkoper en beter. Dus als je gaat kiezen, kijk dan ook effe naar support van beide. HP is gewoon te gek voor woorden, epson is gewoon goed, never problemen. Een vriend had laatst dat papier elke keer bleef vastzitten in z'n epson, die sukkel

heeft gewoon een ijzerdraad erin laten vallen. Alleen wist hij het niet. Hij belde epson op, die stuurden meteen een mannetje langs en dat terwijl garantie al was afgelopen. Heeft hem niks gekost. Gewoon perfecte service.