Zojuist belde ik mijn lokale computershop om een WD 2000JB (200Gb, 8MB cache) te bestellen. Ze meldden me dat er ook een 2000PB verkrijgbaar is. Deze moet met liquid bearing zijn. Op de website van WD kan ik er echter niets over terugvinden. Is WD al bezig met liquid bearing en wat de ervaringen? (ik weet dat Maxtor HDD's met liquid bearing erg in trek zijn, duzz)
Ik kan er zo ook niks van vinden op de WD site. Maar google komt met een heleboel WD2000PB vermeldingen terug waarbij expliciet gewag wordt gemaakt van FDB. Vreemd. Ze bestaan iig wel als ik dit mag geloven
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Vreemd. Als het dan zo'n superschijf is, dan laat je dat als WD zijnde toch zeker wel via je website weten?
Verwijderd
Ik vond het in het begin ook vreemd (wat zeg ik ik vind het nog steeds vreemd.), ik keek op die website maar kon er idd niks over vinden.
www.wdc.com -> vul in het searchveldje (rechtsboven) "fluid bearing" -> check de hit 
Anyway, dit neemt lang nog niet weg dat ik het tevens vreemd vind dat ze dit niet gewoon op de specspage vermelden.
Anyway, dit neemt lang nog niet weg dat ik het tevens vreemd vind dat ze dit niet gewoon op de specspage vermelden.
Verwijderd
(dit lijkt me wel een goede plek om dit te posten...)
Wat is dat fluid bearing precies? Eerste paar hits op google gingen over echte vloeistoffen en niet harde schijven..
Wat is dat fluid bearing precies? Eerste paar hits op google gingen over echte vloeistoffen en niet harde schijven..
Andere/extra keywords gebruiken..?
Bijvoorbeeld
Bijvoorbeeld
ofharddisk "fluid bearing"
en ja, compleet met aanhalingstekens, want dan wordt er ook afgezocht op de hele woordcomboharddisk "liquid bearing"
Pagina: 1