Ik zit hier op mn werk, ik kan niet zoeken op GoT ivm. dat ik eigenlijk niet mag 'internetten' en moet antwoord hebben op de volgende vraag:
is een autorun.inf bestandje case sensitive?
Een collega van mij heeft het volgende bestandje gemaakt:
Autorun.inf (met hoofdletter)
met als inhoud:
[AutoRun]
OPEN=index.html
Toch werkt hij hier op een XP bak niet. index.html bestaat met exact deze naam. De CD is ook niet zo te openen tenzij je Verkennen... kiest. Hij is zojuist op een Windows machine gebrand door een andere collega van mij. Ik wil het nog wel even hier op een Apple proberen maar ik verwacht weinig verschil.
Ik heb gezocht naar het aanmaken van een autorun.inf bestandje met Google, maar ik zie geen verschil in code. Het is een html en hij moet op zoveel mogelijk systemen te openen zijn, dus er is geen specifiek programma aangegeven, je zou toch verwachten dat hij dan IE (als standaard bijv.) aanslingert, maar hij doet echt helemaal niks!
Kan iemand een fout ontdekken?
is een autorun.inf bestandje case sensitive?
Een collega van mij heeft het volgende bestandje gemaakt:
Autorun.inf (met hoofdletter)
met als inhoud:
[AutoRun]
OPEN=index.html
Toch werkt hij hier op een XP bak niet. index.html bestaat met exact deze naam. De CD is ook niet zo te openen tenzij je Verkennen... kiest. Hij is zojuist op een Windows machine gebrand door een andere collega van mij. Ik wil het nog wel even hier op een Apple proberen maar ik verwacht weinig verschil.
Ik heb gezocht naar het aanmaken van een autorun.inf bestandje met Google, maar ik zie geen verschil in code. Het is een html en hij moet op zoveel mogelijk systemen te openen zijn, dus er is geen specifiek programma aangegeven, je zou toch verwachten dat hij dan IE (als standaard bijv.) aanslingert, maar hij doet echt helemaal niks!
Kan iemand een fout ontdekken?
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs