Toon posts:

[TI 4200] Beeld wit bij koude start

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een TI 4200 met het volgende probleem. Tijdens opstarten windows XP krijg ik in windows een wit beeld en moet ik resetten. Dit gebeurt vaak bij een koude start.

Ik heb het volgende geprobeerd.

- Andere Drivers
- AGP op 2x zetten.
- Nieuwste DirectX erop.
- Andere Monitor

Dit werkt allemaal niet. Ik heb gehoord dat ik de Side Band Adressing moet instellen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat doe. De refreshrate staat ook goed.
Hiervoor had ik een TI4200 64Mb en die werkte goed. Deze niet. Wat kan dat zijn

Ik dacht zelf dat mijn TI misschien niet met mijn on-board lan overweg kan, wat tijdens die TI 64 mb periode stond de lan uit. kan dit het ook zijn??

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Detonator Destroyer gebruikt? Kan zijn dat je hardware nog steeds denkt dat je een 64MB kaart hebt en daardoor de huidige kaart niet goed werkt

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen detonator vinden en ik heb mijn pc al 4 keer geformat. dus die drivers zijn wel weg denk ik

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Heb je dit alleen maar bij een koude start? Want ik heb een soort gelijk probleem gehad, maar bij mij kwam dit doordat mijn videokaart te warm werd, door een brakke koeler, en dus ging flippen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Nou laats gebeurde het midden in Max Payne 2. Ik heb het heeel soms op internet ineens en soms als ik in windows na de start windows mediaplayer aant werk zet. Zou dit dan echt een warmte probleem kunnen zijn??

• PhatFish
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 16:01

PhatFish

and, uhm......Moo

Side Band addressing doe je in je BIOS meen ik :)
En als je toch in je BIOS zit, kijk dan ook even naar de AGP Aperture Size. Ik heb bij het installeren van mijn GF4 ook problemen gehad. Even de Aperture Size veranderen en het was weer goed :)

...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:54

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 18:54:
Nou laats gebeurde het midden in Max Payne 2. Ik heb het heeel soms op internet ineens en soms als ik in windows na de start windows mediaplayer aant werk zet. Zou dit dan echt een warmte probleem kunnen zijn??
Je kan dat simpel nagaan. Doe je kast open en/of leg er een extra 80mm fan tegenaan.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
waar moet die AGP arpenture size op staan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:24:
waar moet die AGP arpenture size op staan
Het wordt vaak aangeraden om die op de helft van de grootte van je werkgeheugen te zetten, dus als je 512 MB geheugen hebt kan je de AGP aperture size het beste op 256 MB zetten :)

The devil is in the details.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topititel duidelijker gemaakt

Verwijderd

Topicstarter
Mijn AGP aperture size staat op 64, dus ik moet hem nu op 256 zetten??
En ik hoorde iets van side band adressing. maar dat kan ik niet in mijn bios vinden
Pagina: 1