Ik heb het volgende probleem:
Wanneer een willekeurige gebruiker van onze vestiging HA inlogd, dan heeft deze geen F mapping.
Dc cdrom heeft drive letter E, dus die zit het ook niet in de weg.
Collega's van een 2de vestiging hebben exact hetzelfde loginscript, maar niet dit probleem.
Enige verschil tussen beide vestigingen is dat iedere vestiging een eigen server heeft. (Novell 5.1 sp4)
Het loginscript ziet er als volgt uit:
en dit is het result scherm tijdens het inloggen
Bij novell heb ik gezocht naar "duplicate mapping" en "first drive disappears", etc. maar daar staat nergens dit probleem.
Wanneer een willekeurige gebruiker van onze vestiging HA inlogd, dan heeft deze geen F mapping.
Dc cdrom heeft drive letter E, dus die zit het ook niet in de weg.
Collega's van een 2de vestiging hebben exact hetzelfde loginscript, maar niet dit probleem.
Enige verschil tussen beide vestigingen is dat iedere vestiging een eigen server heeft. (Novell 5.1 sp4)
Het loginscript ziet er als volgt uit:
code:
1
| map f:=ha1/vol1: |
en dit is het result scherm tijdens het inloggen
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Your current context is COL.HA.JA User: testcl Context: COL.HA.JA Your current tree is: JA_TREE You are attached to server HA1. Drive F: = HA1_VOL1.: \ Drives A,C,D,E map to a local disk. Drive F: = HA1_VOL1.: \ |
Bij novell heb ik gezocht naar "duplicate mapping" en "first drive disappears", etc. maar daar staat nergens dit probleem.
[ Voor 12% gewijzigd door Ye Greate'96 op 10-11-2003 15:18 ]