Ik heb even een klein vraagje, ik moet voor een betaalsysteem een XML post doen, de xml post moet bijvoorbeeld dit bevatten:
Nou heb ik dit geprobeerd met CURL (programmatje ism php) maar dit wil niet echt lukken. (error bij andere server, geen post)
Weet iemand een andere manier om een XML data te posten naar een andere server, ik hen veel gezocht, maar ik kan niet echt een goed antwoorde vinden!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <LANGUAGE> nl </LANGUAGE> <AMOUNT>100.40</AMOUNT> <CURRENCY>EUR</CURRENCY> <ORDERNUMBER>2000</ORDERNUMBER> <ORDERDESCRIPTION>2 zeilboten</ORDERDESCRIPTION> <CUSTOMERID>1001</CUSTOMERID> <CUSTOMERNAME>Willem Wielrenner</CUSTOMERNAME> <CUSTOMERADDRESS>Marktplein 10</CUSTOMERADDRESS> <CUSTOMERZIPCODE>3030 ZZ</CUSTOMERZIPCODE> <CUSTOMERCITY>Haarlem</CUSTOMERCITY> <CUSTOMERCOUNTRY>Nederland</CUSTOMERCOUNTRY> <VERSION>1</VERSION> |
Nou heb ik dit geprobeerd met CURL (programmatje ism php) maar dit wil niet echt lukken. (error bij andere server, geen post)
Weet iemand een andere manier om een XML data te posten naar een andere server, ik hen veel gezocht, maar ik kan niet echt een goed antwoorde vinden!
[ Voor 45% gewijzigd door Speedener op 10-11-2003 15:18 ]