Goedkope groothandel voor cpu's en bepaalde mobos

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 17:56
Hallo,

Ik vrees ervoor dat niemand me bij deze vraag echt vooruit zal kunnen (of eerder willen) helpen, maar it's worth a shot.

Als reseller (vooral naar bedrijven en instellingen toe) ben ik natuurlijk altijd op zoek naar de goede en betrouwbare groothandels met een scherpe prijs.

Over de gehele lijn ben ik vrij tevreden van mijn leveranciers, alleen voor cpu's en moederborden niet helemaal, deze zijn gewoon nog te duur.
Als ik begin te vergelijken met een een heleboel goedkope webshops ben ik er zeker van dat zij een andere, zeer goedkope, leverancier hebben voor hun amd cpu's en een bepaalde selectie asus moederborden. De verkoopprijs van cpu's en die moederborden ligt vaak gelijk of soms zelf iets onder de groothandelprijzen van de door mij gekende groothandels.

Mijn vraag is dus: wie kan me de naam van een goedkope cpu groothandel doorspelen ?

Alvast 1000 maal bedankt ;)

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
amd.com
intel.com

dan koop je groot in en krijg je max korting

8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als jij als ondernemer je huiswerk hebt gedaan, dan zou je echt wel moeten weten hoe dit in z'n werk gaat. Daarnaast is GoT niet voor dit soort zaken bedoeld :)

Dit topic is gesloten.