Toon posts:

Cashback bij verlenging Vodafone??

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

ik wil mijn 180 vodafone abo verlengen. Ik ben nog tevreden met mijn huidige telefoon en hoef dus niet zo nodig een nieuwe. Een collega van mij heeft het vorige jaar bij O2 zijn contract met een jaar velengd en kreeg Euro 169,- op zijn rekening gestort.
Zojuist met vodafone helpdesk gebeld. Zoiets was niet mogelijk. Enkel korting op een nieuw toestel.
Een beetje vreemd niet?
Weet iemand waar ik wel een cashback deal kan krijgen bij een contractverlening van Vodafone?

Alvast bedankt.

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 18:52
k'Heb bij t-mobile een cashback gedaan op verlening. Dat ging wel via een externe partij. Krijg binnen 4 weken E 295,- op mijn rekening 8-)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Cashback is eigenlijk een beetje telco-misleiding he.
Je doet alsof een externe partij je een telefoon levert, maar eigenlijk levert die je cash.

T-Mobile kreeg door dat mensen soms liever geld dan een nieuwe tel hebben, en heeft nu sim-only-abo's. Deze geven elke maand 50% korting, veel logischer eigenlijk dan een grote som in 1 x.

Vodafone doet natuurlijk niet zelf aan cashback, voor die misleiding heb je een externe partij nodig. Helaas hebben ze ook nog geen half-geld-abo oid.

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-11 18:52
www.2call.nl had trouwens mijn aanbieding. De beste op dat moment van heel Nederland.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:44
Kijk eens op Telecomvergelijker.nl zou ik zeggen, hier vind je practisch alle webshops bij elkaar, zodat je kan vergelijken waar je het de hoogste cashback/beste aanbieding kan vinden :7.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

wicher schreef op 10 november 2003 @ 16:15:
Cashback is eigenlijk een beetje telco-misleiding he.
Hoezo is dat dan misleiding? Het is sinds de introductie van de mobiele abonnementen gewoonte om een nieuwe telefoon met korting weg te geven, maar dat stamt nog uit de tijd dat niemand nog een telefoon had. De providers geven ook niet de toestelkorting aan de dealer, maar provisie over elk afgesloten abonnement. Wat een dealer daar vervolgens mee doet, is voor de providers niet interessant. Een deel van de provisie aan de klant uitkeren is net zo logisch als korting geven op een telefoon, playstation of dvd-speler.
En als een contract afgelopen is, kan men verlengen. Dat de providers daarvoor ook provisie geven aan de dealers is op zich al vreemd.
Een voorbeeld: mijn usb adsl modem is na twee jaar ook hopeloos verouderd. Maar ik krijg echt geen korting op een nieuw modem als ik mijn abonnement weer met een jaar verleng.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

flipjevandejam schreef op 10 november 2003 @ 17:31:
Kijk eens op Telecomvergelijker.nl zou ik zeggen, hier vind je practisch alle webshops bij elkaar, zodat je kan vergelijken waar je het de hoogste cashback/beste aanbieding kan vinden :7.
Thanxyou :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.