Okt. '02: Oktober - Januari; 3mnd Voor de maanden oktober en november...
Jan. '03: Januari - Maart; 2mnd Voor de maanden januari en februari...
Mrt. '03: Maart - Juni; 3mnd Voor de maanden maart en april...
Jun. '03: Juni - September; 3mnd Voor de maanden juni en juli...
Sep. '03: September - ???; ?mnd Voor de maanden september en oktober...
Het valt me gewoon op dat de eerste zin in de laatste BBG's altijd maar twee maanden noemt. Dat terwijl er in de meeste van die gevallen pas na 3 maanden weer een BBG uitkwam.
Aan het begin werd er gezegd dat de BBG om de twee maanden kwam. Nu komt ie echter regelmatig om de drie maanden. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden dat er per kwartaal een BBG uitkomt.
Dus, wordt de BBG drie-maandelijks of kunnen we vanaf heden weer iedere twee maanden een BBG verwachten? (Dus deze maand ook nog een BBG!) Of blijft het een 'random appearance' artikel wat we steeds om de 2 of 3 maanden kunnen verwachten?
Jan. '03: Januari - Maart; 2mnd Voor de maanden januari en februari...
Mrt. '03: Maart - Juni; 3mnd Voor de maanden maart en april...
Jun. '03: Juni - September; 3mnd Voor de maanden juni en juli...
Sep. '03: September - ???; ?mnd Voor de maanden september en oktober...
Het valt me gewoon op dat de eerste zin in de laatste BBG's altijd maar twee maanden noemt. Dat terwijl er in de meeste van die gevallen pas na 3 maanden weer een BBG uitkwam.
Aan het begin werd er gezegd dat de BBG om de twee maanden kwam. Nu komt ie echter regelmatig om de drie maanden. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden dat er per kwartaal een BBG uitkomt.
Dus, wordt de BBG drie-maandelijks of kunnen we vanaf heden weer iedere twee maanden een BBG verwachten? (Dus deze maand ook nog een BBG!) Of blijft het een 'random appearance' artikel wat we steeds om de 2 of 3 maanden kunnen verwachten?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry