Toon posts:

[MSN] - Inlognamen blijven staan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb al gezocht, en er bestaan al diverse topics over, maar in geen enkele topic zie ik een antwoord staan. Wie weet hoe ik in godsnaam de inlognamen uit het lijstje van mijn MSN-inlogscherm krijg? Alle inlognamen van de mensen die ooit een keer op mijn PC hebben ingelogd, staan nog steeds in die lijst. Die wil ik weg hebben.

Wie heeft er een goeie oplossing?

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:14
Volgens mij ergens int register. Heb je MSN er al een X afgegooit?
Ik dacht dat ik al een X een topic hierover voorbij heb zien komen. De search al geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb al gezocht, maar geen goed antwoord gevonden!

MSN eraf gehaald, in register alles weg gehaald bij Messenger, opnieuw geïnstalleerd, en waarempel, de lijst met namen stond er gewoon weer.

Om gek van te worden. Leuk allemaal dat ze het kunnen onthouden die programma's, maar je moet dat toch ook uit kunnen schakelen? :(

Verwijderd

Hij onthoud onder windows XP je gebruikers.
Ga naar gebruikers in je configuratiescherm, klik op je username, en dan op Netwerkwachtwoorden beheren. Daar kun je netjes al je inlognamen wissen!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Naast zoeken kan je ook even in de FAQ kijken natuurlijk: Hoe maak ik de inloglijst van MSN/Windows Messenger leeg? :)

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:14
ik was al voorje bezig.
Wat zeggen we dan?
Thx Rafe :)

Verwijderd

test

Verwijderd

He, waar is de EDIT? Ik was mijn password even kwijt. Vandaar de test. :(

Ook ik wil al heel lang inlog plaatjes kwijt en vanmorgen is dat (na 1 jaar!) gelukt en eenvoudig :+

Log in op Msn, [EMAIL] klik links op "mijn instellingen" >
links "accounts" > "gebruikers verwijderen" > Klik aan wat weg moet en zie daar. O-)

Ik weet niet of ze dat er net in hebben gestopt, maar het is er NU.

[edit] he nu is de edit er weer? [edit]

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2003 11:58 ]

Pagina: 1