Toon posts:

Ensim Webappliance Pro for windows 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een dedicated Windows 2000 server aangeschaft. Op deze server heb ik Ensim Webappliance Pro for windows 2000 laten installeren en Mailmax 5.5.

Tijdens het configureren van Webappliance zag ik een aantal foutjes zoals verkeerd hoofddomein. Dus toen heb ik besloten het pakket opnieuw te installeren. Ik heb alles gedeinstalleerd (alle bijhorende pakket bij Ensim). Maar toen ik het opnieuw wilde installeren gaf hij telkens de volgend fout aan:

"Frontpage" package failed to install, rollback will start now

Ik heb toen vanalles geprobeerd van IIS opneiuw installeren zonder frontpage extensies tot service packs of .NEt framework opnieuw installeren. Niks hielp. Wat ik wel opmerkte is dat de Frontpage map in de Program Files niet verwijderbaar is. Of dit van belang is weet ik niet.

Het setup LOG geeft het volgende aan:

Executing tar -xvzf Frontpage-5.0-Windows-i386.tar.gz
tar -xvzf failed for Frontpage package, rc=1 dwExitCode=2

Ik heb het pakket via een reseller gekocht en die heeft mij nog geen gegevens gegeven voor de 30 dagen support die er standaard bij zit. Maar ik moet het probleem wel snel oplossen.

Ik zit nu dus echt helemaal vast. heeellluup!! :O

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 10:19 . Reden: Geen reakties en meer info beschikbaar ]