Toon posts:

[HTML] Anchors werken na 2e keer laden niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende code.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<table cellspacing="0" cellpadding="0" border="0">
<tr height="22">
    <td width="16">
    <a name='572'></a>
    <a href="menu.php?in_array=572#id_structuur">
       [img]'menu/img/plastnode.gif'[/img]</a>
</td>
<td>
   [img]'menu/img/verbodenopen.gif'[/img]
</td>
<td width="100%" align="left">
    <a href="javascript:parent.links.location='menu.php?in_array=572#572'" class="hyperlink_licht">Link</a>
</td>

Als ik nu op een van beide links klik, dan moet hij zichzelf opnieuw laden (hij heet ook menu.php) en dan weer naar de anchor springen. Dit gaat 1 keer goed, de pagina wordt opnieuw geladen, en hij springt naar de juiste anchor. Als ik nu nog een keer op die gewone a href link klik, dan zie ik onderin de window.status de goede link staan, maar als ik klik gebeurt er niks. Hij refreshed niet eens.

Als ik op die js link klik, dan krijg ik een lege pagina met alleen ''menu.php?in_array=572#572'' erin. Gewoon als tekst dus.

Vaag nietwaar. Heeft iemand dit ooit gezien? Ik gebruik IE6.0. Ik zat zelf te denken dat het iets met de META te maken zou kunnen hebben, maar no-cache maakt geen verschil Any help is welkom van een HTML goeroe

Ohja, als ik eerst een link naar een ander anchor klik en dan de eerste weer probeer werkt hij weer wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 13:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben er al achter. Op de een of andere manier werd het url gecached, dus dacht de browser "Ja hallo, die pagina heb ik net ook al geladen, dat ga ik geen tweede keer doen gek!".

Als ik nu een random waarde in de query in het url gooi, dan gaat het allemaal wel goed en heb ik de browser mooi te pakken.

Meta dingen met no-cache en expires -1 etc hebben geen zin.

Moderator, mag er een slotje op? Thanks.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 13:50:
[...]
Moderator, mag er een slotje op? Thanks.
Opgeloste topics laten we meestal afzakken hier, iig bedankt voor het melden van de oplossing :)

Intentionally left blank