[GoT] Axe banner

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07
Ik kreeg zonet die leuke Axe banner in beeld
voor de mensen die hem nog niet kennen: een mooi paar dansende billen in beeld.
Kijk dat is nou eens een leuke reclame,
ik dacht, na al die boze users, post ik maar eens een positief berichtje over de ads op GoT

maar kan die reclame niet wat vaker in beeld komen??
ik zit me nu helemaal leip te F5'en :P

[ Voor 7% gewijzigd door job op 10-11-2003 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 20:16

Zoefff

❤ 

Vaak zijn flash banners zo ingesteld dat je ze maar 1 of 2 keer te zien krijgt, pech voor jou dus >:)

Normaliter is dat gedaan omdat ze juist irritant zijn, maar daarbij is geen rekening gehouden met dansende billen natuurlijk :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 00:07
he, shit....
maar m'n adserver cookie verwijderen heeft ook geen nut??

[ Voor 7% gewijzigd door job op 10-11-2003 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze heeft een leuk achterwerkje zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
damster schreef op 10 november 2003 @ 13:05:
he, shit....
maar m'n adserver cookie verwijderen heeft ook geen nut??
Volgens mij wordt je IP opgeslagen bij de adserver zelf en daarop wordt gecontroleerd of je 'm al een (paar) keer hebt gezien. Is dat het geval, dan krijg je 'm, vandaag iig, niet meer te zien :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10-2022

Banpei

Hachiroku on this touge?

Ik vond em eigenlijk maar rete-irritant, maarja, dat vind ik van alle banners. Ik vind overigens wel dat de flash-banners erger zijn dan de normale animated gifs. :/

/me gaat maar even kijken wat een abbo kost

AE86 gevonden! | So what I thought I'd do was, I'd pretend to be one of those deaf-mutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Banpei schreef op 10 november 2003 @ 13:11:
Ik vond em eigenlijk maar rete-irritant, maarja, dat vind ik van alle banners. Ik vind overigens wel dat de flash-banners erger zijn dan de normale animated gifs. :/

/me gaat maar even kijken wat een abbo kost
Bij een Extra-abo van 29,50 heb je GoT al bannerfree, bij een Full-abo van 47,50 is de FP ook bannervrij ;)

Wat betreft ad-repeating: dat is idd aan Webads zijde afgeschermd wsch. Het is mogelijk om in een campagne aan te geven dat 1 unieke bezoeker de ads maar 1 of bijv. 2 keer max voor z'n kiezen kan krijgen, dit omdat Flashcampagnes nogal aan de prijs zijn en facturering per bannerVIEW geschiedt (Flash-screenad op T.net kost geloof ik een 25-30 euro per 1000 views, dus dat tikt best in de papieren als je 'm 50% van de tijd toont).

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:20
Weet iemand de url van die banners, ik kan ze niet zien ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Ik vond hem ook rete-irritant (leuke woordspeling :P), al was het maar omdat de resolutie te laag was. :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 12:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Banners hebben echt helemaal niets met het forum beleid te maken, over banners bestaat al een beleid, daarin staat dat dit soort banners wel soms voor kunnen komen (staat in frontpage algemeen bovenin de topiclijst als een FAQ), ik had zelf begrepen dat dit soort banners op het forum niet zo interessant waren omdat je op een forum extreem veel snel rondklikt en zoa alle banners er in no time doorheen jast en je op de frontpage veel meer waarde aan je banners hebt,

Ik heb het al nagevraagd, verder is het niet nuttig om weer een potentieel topic vol "jeetje wat zijn banners toch kut" opmerkingen te hebben, dit forum is gratis, zo af en toe een banner die wat opvallender is, is best overheen tekomen (tenzij je zwaar beperkt wordt door principes).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.