Toon posts:

A-Open AK33 met 2 keer 128mb 133mhz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo hallo,

ik heb pas een nieuwe computer gekocht bij informatique met een aopen ak33 moederbord en 2 keer 128mb 133mhz geheugen en een asus v7100 met tvout (en nog een hoop andere componenten uiteraard), maaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr
wanneer ik beide dimmen erin zet, dan blijft windows na een paar minuten kei hard hangen. :r
Echter als ik er maar 1 dimm in zet dan werkt windows wel stabiel (voor zover je windows stabiel kunt noemen:p).
Uiteraard heb ik getest of het systeem met alleen de andere dimm ook stabiel liep, en dat was zo, dus die dimm doet het blijkbaar ook gewoon. Verder heb ik ook geprobeerd om dimm 1 in slot 1 te doen en dimm 2 in slot 3, en van dat soort dingen, maar dat hielp niks.
Ook de bios settings zien er goed uit. Default settings maakt niet uit. Verder staat ie op 3 ehm... hoe heette dat ook al weer... cycles ofzo geloof ik (niet 2 dus :))
(ps ik heb ook getest om alle kaarten eruit te halen behalve de videokaart en dat maakte niks uit)...

Uiteraard informatique gebeld, maar die zeiden dat ik maar moest langskomen, wat nogal kut is aangezien dat nogal een eindje weg is... :(

Heeft iemand enig idee waar dit probleem aan kan liggen?
Is het moederbord misschien kapot?(alles werkt nu gewoon) Of hebben meer mensen problemen? Of nog beter, weet misschien iemand een oplossing?

Verwijderd

als je nieuw bent wel ff :P goed doen he :)

ps. ik heb geen idee, maar dat weet je al :):)