![]() | |
| Intro | |
| Naast de bekende "Pro" spellen zoals Tony Hawk, Dave mirra etc. is nu ook Kelly Slater's Pro Surfer op de PC/MAC verschenen. Hij is in Amerika al te verkrijgen, in Europe heb ik geen idee wanneer hij in de winkels zal liggen | |
| Informatie | |
| Macintosh Version, PC Version In Kelly Slater's Pro Surfer, players experience an all-out adrenaline rush as they drop down huge wave faces, pull into barreling tube rides and pull off hundreds of massive trick combinations and signature pro moves. Players choose their own path as they interact with famous surfers, sponsors, magazines and photographers. Exotic real world locations and events including full beach environments with real landmarks and hazards lend authenticity to the game. Multiple modes of play let gamers choose from Career Mode, Free Surf and multiplayer games and each mode unlocks new riders, boards, events, videos and secret breaks. Kelly Slater's Pro Surfer features ultra-realistic ocean conditions including barrels and tubes, and is the only surfing game to have populated waves, where gamers can ride alongside other surfers. Players can also use the Record Book feature to track individual rider stats and world records set throughout the game. 6 World titles, never the same wave twice! | |
| Features | |
• Rip with the skills of 6-time World Champion Kelly Slater or one of 8 other top pros. • Surf a total of 30 levels featuring 15 of the most popular surf sports from around the globe. • Ride an unlimited number of interactive, populated waves with plenty of obstacles to trick off. • So many waves to choose from-you'll never surf the same wave twice. • Pull off thousands of real and fantasy tricks including aerials, tube rides, snaps, cutbacks and floaters. • Includes Force Feedback for gamepads. | |
| Screenshots | |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
| Extra | |
| System Requirements MAC: • Mac OS X 10.2.3 or later • Power Mac G4, iMac G4/eMac, PowerBook G4 (DVI or better), iBook (32 VRAM model or better) • 700MHz G4 processor or faster • 256MB of RAM • 520MB hard drive space • 3D Graphics Acceleration required (minimum of ATI Radeon or NVIDIA GeForce 2 series card) • 32 MB of video memory (VRAM) System Requirements PC: • Windows 98/ME/2000/XP • 800 MHz Pentium III or better • 256 MB of RAM • GeForce 2 video card, Radeons, or similar • 32MB of video memory (VRAM) • DirectX 8.1 or higher • 520MB hard drive space Demo Mac (88 MB) • MacGameFiles Demo PC (89.7 MB) • Fileplanet • Daily Rush • IGN.com |
Mooie openingspost!
Hmmz vond het spel niet echt afwisselend, gaat nogal snel vervelen.
Een golf is een golf, niet zoals bij Tony Hawk dus.
Mooie post 
Heb ik eindelijk weer eens iets aan dat gameboard, gaak surfen dit x
ff testen hoor
Heb ik eindelijk weer eens iets aan dat gameboard, gaak surfen dit x
ff testen hoor
Verwijderd
Tony Hawk is wel een stuk leuker, veel meer opties enzo... Hier heb je zoals Synergy zegt, gewoon 1 golf, en daar moet je het mee doen, behalve trucs die je hebt, kan je niet naar een andere golf suven ofzo....
Ik heb nu onderhand het hele spel wel uitgespeeld, alleen ik kom niet over die pier heen
Iemand een tip? Al gelukt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 21:48 ]
Verwijderd
das niet waar.SynergY schreef op 10 november 2003 @ 12:58:
Mooie openingspost!
een korte golf
dubbele tube, enkele tube
tube van l naar r en vice versa, hoge tubes, lage tubes
snelheden van de golven zijn verschillend etc etc
ok je blijft in een rechte lijn gaan over het algemeen, maar dat maakt het spel niet makkelijker of saaier vind ik.
Verwijderd
je hebt het hele spel al uit, maar je komt niet over de pier heen..... ehmmm das het eerste level d00d.Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 19:05:
Tony Hawk is wel een stuk leuker, veel meer opties enzo... Hier heb je zoals Synergy zegt, gewoon 1 golf, en daar moet je het mee doen, behalve trucs die je hebt, kan je niet naar een andere golf suven ofzo....Ik heb nu onderhand het hele spel wel uitgespeeld, alleen ik kom niet over die pier heen
Iemand een tip? Al gelukt
ik vind het eigenlijk wel een erg cool spel!
gewoon leuke tricks, leuke objectives (niet zo belachelijk als bij Tony Hawk) en tja, ziet er best goed uit!
Ik kan me er dus prima meer vermaken! Sterker nog, best wel een aanrader om te kopen. Die filmpjes zijn zowaar de moeite waard namelijk, en het spel zit qua gameplay prima in orde!
cool man, gewoon een darkslide op de golven!
gewoon leuke tricks, leuke objectives (niet zo belachelijk als bij Tony Hawk) en tja, ziet er best goed uit!
Ik kan me er dus prima meer vermaken! Sterker nog, best wel een aanrader om te kopen. Die filmpjes zijn zowaar de moeite waard namelijk, en het spel zit qua gameplay prima in orde!
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
heb een beetje problemen met de filmpjes... allemaal blokkerig.. zal wel een verkeerde codec gebruikenparty42 schreef op 11 november 2003 @ 00:40:
ik vind het eigenlijk wel een erg cool spel!
maar idd errug leuk om te spelen
Verwijderd
Ik vind de screens wisselend, water is namelijk verschrikkelijk moeilijk na te maken en talloze spellen hebben wat dat betreft al vreselijk gefaald. Is er ergens een ingame movie? Want zoals ik zei, de screens geven een wisselend beeld.
Ah.
http://www.gamershell.com...direct&a=9275522550014.71
Nou, ik moet zeggen dat ik ben verrast in positieve zin. Misschien heb ik hier zowaar nog wel een middagje plezier van (tsja, het is het wegwerptijdperk he
).
Ah.
http://www.gamershell.com...direct&a=9275522550014.71
Nou, ik moet zeggen dat ik ben verrast in positieve zin. Misschien heb ik hier zowaar nog wel een middagje plezier van (tsja, het is het wegwerptijdperk he
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2003 03:32 ]
Ik heb het spel ook al een paar dagen en ik vermaak me er prima mee. Leuk om thuis een beetje te surfen tot het weer wat warmer wordt. 
Maar de tricks zijn wel erg onrealistisch, maar ja anders was het wel erg saai spel. En het is zeker niet zo dat alle golven het zelfde zijn. Voor Pipeline bijvoorbeeld is erg snel. Dan zijn er nog de lefts en rights en soms breekt ie weer voor je waardoor je lekker door de tube heen kan.
Kortom ik vind het een prima spel
Maar de tricks zijn wel erg onrealistisch, maar ja anders was het wel erg saai spel. En het is zeker niet zo dat alle golven het zelfde zijn. Voor Pipeline bijvoorbeeld is erg snel. Dan zijn er nog de lefts en rights en soms breekt ie weer voor je waardoor je lekker door de tube heen kan.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
tuurlijk is het onrealistisch.... vraag eens irl aan tonyhawk of ie een 720 airwalk wil doenRusty schreef op 11 november 2003 @ 08:55:
Ik heb het spel ook al een paar dagen en ik vermaak me er prima mee. Leuk om thuis een beetje te surfen tot het weer wat warmer wordt.
ik vermaak me er prima mee
ik heb het idee dat ik best ver ben al.
heb nu net een beach unlock ten noorden van spanje, heb al een stuk of 9 boards
en stats beginnen max te worden
wel jammer dat je zelf je stat points niet kan verdelen.. .doet me een beetje an thps1 denken
Verwijderd
Demo bedoelde ik, sorryVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 00:17:
[...]
je hebt het hele spel al uit, maar je komt niet over de pier heen..... ehmmm das het eerste level d00d.
Verwijderd
verschilt heel veel.. lees topic voor detialsVerwijderd schreef op 11 november 2003 @ 16:04:
[...]
Demo bedoelde ik, sorryVerschilt de volledige versie veel van de demo (variatie in levels, andere soorten tricks en golven, en dat soort dingen), want anders lijkt het me opzich wel wat ?!
er zit een hoop variatie in
Hehe, dit spel is dus echt wel hardstikke lachen als je het met zon gameboard speelt, serieus, zo hilarisch
nog gaver als tony hawk eigenlijk 
En voor de rest, met tobo vind ik het spel ook kostelijk
alleen waar zijn de andere surfers?
En voor de rest, met tobo vind ik het spel ook kostelijk
Verwijderd
hoe bedoel je "de andere surfers" ?RedXraD schreef op 11 november 2003 @ 22:49:
Hehe, dit spel is dus echt wel hardstikke lachen als je het met zon gameboard speelt, serieus, zo hilarischnog gaver als tony hawk eigenlijk
En voor de rest, met tobo vind ik het spel ook kostelijkalleen waar zijn de andere surfers?
Verwijderd
Hij bedoelt denk ik andere gastjes die rondsurfen in het spel. Want op die beaches in de USA is het altijd vrij druk
Verwijderd
Heb je daar pics van? Een google op 'gameboard' en 'gameboard USB' levert wel iets op maar dan iets anders dan wat jij waarschijnlijk bedoelt.RedXraD schreef op 11 november 2003 @ 22:49:
Hehe, dit spel is dus echt wel hardstikke lachen als je het met zon gameboard speelt, serieus,
Verwijderd
bedoeld ie niet gewoon gamepadVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 01:35:
[...]
Heb je daar pics van? Een google op 'gameboard' en 'gameboard USB' levert wel iets op maar dan iets anders dan wat jij waarschijnlijk bedoelt.
Verwijderd
Nee uit de context en vooral het woordje "zo'n" gameboard maak ik op dat het iets anders is. Een soort virtuele skateboard? Of is dat gewoon vergezocht van mij
zo'n gameboard is volgens mij dat plankje waar je op kan staan om zodoende een "echter" gevoel te krijgen bij skate/surf/snowboard spelletjes.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 02:58:
Nee uit de context en vooral het woordje "zo'n" gameboard maak ik op dat het iets anders is. Een soort virtuele skateboard? Of is dat gewoon vergezocht van mij
Spel lijkt me op zich wel wat, zal vanavond eens een blik werpen op die demo.
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik het een erg cool spel vind! Veel trucjes, veel uitdaging, en gewoon cool... Dikke golven... En het ziet er echt prachtig uit.
Paar puntjes:
- Kelly Slater praat traag en lijzig en lijkt er geen zin in te hebben. In de tutorial is hij zo goed als onverstaanbaar. Met standaard sound instellingen. Niet dat het veel uitmaakt maar irritant is het wel. Tijdens de cutscenes lijkt hij gewoon niet gemotiveerd om een cool verhaal te vertellen en het klinkt alsof hij stoned is.
- Dingen die je moet pakken/aanraken (surfers, tubers, etc) zijn vaak lastig te pakken te krijgen omdat je de camera niet kan controleren op de gamepad. Ze zjn altijd voorbij voor ik het weet. De gamepad is ook niet in te stellen, maar werkt verder prima.
Oh verrek natuurlijk
Via het allereerse menuutje kan je dat instellen. Domdom. Even mee knoeien.
Paar puntjes:
- Kelly Slater praat traag en lijzig en lijkt er geen zin in te hebben. In de tutorial is hij zo goed als onverstaanbaar. Met standaard sound instellingen. Niet dat het veel uitmaakt maar irritant is het wel. Tijdens de cutscenes lijkt hij gewoon niet gemotiveerd om een cool verhaal te vertellen en het klinkt alsof hij stoned is.
- Dingen die je moet pakken/aanraken (surfers, tubers, etc) zijn vaak lastig te pakken te krijgen omdat je de camera niet kan controleren op de gamepad. Ze zjn altijd voorbij voor ik het weet. De gamepad is ook niet in te stellen, maar werkt verder prima.
Oh verrek natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2003 22:17 ]
Verwijderd
Oww wat een ramp. Ik zit muurvast in Australië, ik moet over die kayaks heen jumpen maar ik zie die klojo's echt niet aankomen. Of ze zijn veel te ver weg of ze zijn voorbij voor ik het weet. Vreselijk frustrerend. Ondertussen heb ik dat level al zo vaak gedaan dat ik mezelf best wel pro mag noemen, combo van 150.000 punten doe ik in een handomdraai.
wel een leuk spel, speel het nu ook al een paar dagen naast THPS4, is net weer ff een andere afwisseling. THPS4 doe ik toch het meest maar dat komt doordat ik ook dagelijks op zo'n plankie sta.
Tja, helaas gaat het nog niet altijd goed mij bij in deze game, maar ik hoop dat het iets verbeterd.
Tja, helaas gaat het nog niet altijd goed mij bij in deze game, maar ik hoop dat het iets verbeterd.
Verwijderd
Het wordt leuk als je combo's onder de knie krijgt. Vaak is je opdracht 'beat the local' en in het begin lijkt 50.000 punten erg veel maar dat heb ik nu binnen een mum van tijd
Gewoon een paar trucjes perfect uitvoeren totdat de meter geel is en dan de ene naar de andere goed uitvoeren, die worden dan gecombineerd 
Ik zit erg weinig in de barrel, doe meestal air tricks (jumps dus) afgewisseld met een facetrick hier en daar (gewoon op de golf zelf wat draaien etc). Wanneer je eenmaal door hebt hoe je jumps 'perfect' kan uitvoeren kan je los: het makkelijkst is om kaarsrecht te lanceren en ook weer haaks op de golf te landen. Wanneer je iets schuin lanceert, moet je iets schuin de andere kant op landen. Zodat 180 graden ook echt 180 graden is en niet 170 dus
Ik zit erg weinig in de barrel, doe meestal air tricks (jumps dus) afgewisseld met een facetrick hier en daar (gewoon op de golf zelf wat draaien etc). Wanneer je eenmaal door hebt hoe je jumps 'perfect' kan uitvoeren kan je los: het makkelijkst is om kaarsrecht te lanceren en ook weer haaks op de golf te landen. Wanneer je iets schuin lanceert, moet je iets schuin de andere kant op landen. Zodat 180 graden ook echt 180 graden is en niet 170 dus
echt lol ik bak er nix van
, met thps4 haal ik 25 miljoen en hier maar paar honderd
Pagina: 1