Toon posts:

Wanadoo ADSL Lite voor 2 computers?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik wilde mijn ADSL Lite aansluiting van Wanadoo gebruiken voor twee computers, maar weet niet hoe. Ik heb een dergelijk topic al eerder geplaatst, en daar kwam uit dat ik een multi PC modem nodig had, maar deze kost 100 euro. Ik vroeg mij af of er niet een goedkopere router was om deze verbinding te delen. Ik hoop dat iemand een voordelig idee heeft :)

Verwijderd

Goodkoopste is om op 1 pc de verbinding met internet te maken en deze verbinding te sharen.
Ga er wel van uit dat de pc's met elkaar verbonden zijn via een netwerk kaartje.
Nadeel hiervan is dat de pc met de verbinding wel altijd aan moet staan als je met de andere pc het internet op wil.

Verwijderd

Dit staat wel in faq dus volgende keer wel aub ietsjes beter zoeken. :)

Je kan eens bij je lokale computerboer kijken, die sitecom routers zijn dacht ik 60 euro . Als je daar je modem op aansluit kan je het internet over 4 pcs delen. Dan hoef je ook niet meer in te bellen.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over het delen van een internetverbinding is echt méér dan genoeg te vinden in de GoT Search; we verwachten dat je wat eigen research doet en zeker niet met dit soort topics komt. Verder horen vragen hierover in NT, niet in I&T.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.