Toon posts:

[Outlook 2003 NL] Adresboek probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: adresboek, pst
Hallo ik heb een probleempje met mn adresboek in Outlook. Ik had mn computer opnieuw geïnstalleerd. En toen heb ik mn eigen pst bestand aangewezen als standaard bestand, waar alles naartoe gedownload moet worden. Tot daar toe gaat alles goed. Ik heb al mn mappen goed. De email werkt goed. Contactpersonen werkt ook goed. Maar nu heb ik bij de emailtjes een probleempje. Als ik dan op aan klik gaat ie naar mn adresboek. En zegt ie dit adresboek bevat geen gegevens terwijl mn contactpersonen helemaal volstaat. Vervolgens heb ik bij het dropdown menuutje onder "Outlook-adresboek" twee keer contactpersonen staan. Die waren allebei leeg, maar k heb het nu voor elkaar gekregen door bij de instellingen van de contactpersonen map te klooien om die gegevens in het adresboek te krijgen: vinkje aangezet: "deze map weergeven als een outlook adresboek" En dan de naam ingevoerd. Om even uit te vinden welke nou van mij is heb ik er even mn naam achter gezet. Omdat ik eerst twee keer contactpersonen had staan. Ik heb het nu ook voor elkaar gekregen om mijn contactpersonen als eerste te laten zien. Dus eigenlijk heb ik het behoorlijk goed gekregen. Maar ik krijg die andere lege contactpersonen niet weg. En waarom zet ie mijn contactpersonen niet gelijk in "Outlook-adresboek" Kan ik dat niet ergens instellen ofzo? Ik heb al installatie herstellen geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Ik denk dat het fout is gegaan omdat ik mij mijn nieuwe installatie een lege PST persoonlijke mappen had. Ik heb toen mijn eigen PST map aangegeven als standaard map en vervolgens die oude lege PST map verwijderd. (in outlook zelf bij gegevensbestanden) Maar hierdoor is het wellicht bij het adresboek een beetje verkeerd gegaan? :?

Is er hier misschien iemand die mij verder kan helpen? Alvast bedankt (ik draai btw WinXP Home SP1 NL, niet dat het ermee te maken heeft, maarja :P)

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Is er echt niemand hier die me kan helpen?

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Geen matches
Als je ze nou van de ene contactpersonenmap naar de andere verplaatst, werkt het dan wel?

Verwijderd

Topicstarter
Jah nou, ik heb nu gewoon zo ingesteld dat ie mijn contactpersonenmap als eerste laat zien. Ik vroeg me alleen af hoe ik die andere map kan verwijderen? En waarom ie mn contactpersonen niet gewoon in het outlook adresboek zet :? Ik heb maar één standaard pst bestand staan. Dus ook maar één standaard contactpersonenmap in de mappenlijst. Maar als ik naar het adresboek ga, denkt ie dat ik er meerdere heb. Waarschijnlijk een overblijfsel van het oude standaard pst bestand, wanneer outlook net is geïnstalleerd?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Matched: adresboek
je kunt de volgorde van mappen instellen bij het adresboek opties. Die vind je als je het adresboek opend in het laatste menutje. Daar staat de volgorde. Lullig is echter dat je de rest niet kunt verwijderen. Ik heb hetzelfde probleem.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Ik vind het jammer om hier een nieuw topic voor te openen.

Heb vorige week ook alles opnieuw erop gezet. Feitelijk niets verloren gegaan. Toch kan ik niet via een adresboekenlijst of contactpersonenlijst een mail versturen. Mijn contactpersonenlijst schijnt helemaal leeg te zijn terwijl hij toch redelijk gevuld is (via het venster contactpersonen)?

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 07:58
Ik heb hetzelfde probleempje hier.
Net Windows opnieuw erop gezet. Ik heb outlook.pst teruggezet. Mijn hele contactpersonenlijst is nog aanwezig maar ik kan alleen geen mail versturen (Nieuwe e-mail ; Aan... )m.b.v. die lijst.

Dan staat er een foutmelding:

Kan de adreslijst niet weergeven. De contactpersonenmap van dit adresboek kan niet worden geopend.; de mpa is verplaatst of u hebt niet de benodigde machtingen. Raadpleeg Microsoft Office Help voor informatie over het verwijderen van deze map.

Mijn OS is Windows XP Pro NL SP1 en ik gebruik Outlook 2003 (Uit MS Office 2003 Pro NL).

• Elissen
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 00:07
menu Extra, adresboek. De foutmelding wegklikken en in het nieuwe venster naar extra, opties. Bij de twee keuzelijstjes de laatste kiezen en in de lijst waar 2x contactpersonen staat, de laatste kiezen en deze naar boven verschuiven met de knop met het pijltje omhoog.

Net ook even bij mezelf gefixed ;)

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:00

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Elissen schreef op 01 maart 2004 @ 16:06:
menu Extra, adresboek. De foutmelding wegklikken en in het nieuwe venster naar extra, opties. Bij de twee keuzelijstjes de laatste kiezen en in de lijst waar 2x contactpersonen staat, de laatste kiezen en deze naar boven verschuiven met de knop met het pijltje omhoog.

Net ook even bij mezelf gefixed ;)
Ik had het probleem net ook na een herinstall van Windows XP en Office 2003. ADHV de tips hierboven heb ik het opgelost door met de rechter muisknop te klikken op 'Contactpersonen' (als je gekozen hebt voor contactpersonen weergeven bij 'E-mail/Agenda/Contactpersonen' e.d. staat bovenaan nog een keer 'Contactpersonen', daarop rechts klikken). Dan in het tabblad 'Adresboek van Outlook' kiezen voor ' Deze map weergeven als een e-mailadresboek'

Verwijderd

gwystyl schreef op 28 april 2004 @ 23:29:
[...]

Ik had het probleem net ook na een herinstall van Windows XP en Office 2003. ADHV de tips hierboven heb ik het opgelost door met de rechter muisknop te klikken op 'Contactpersonen' (als je gekozen hebt voor contactpersonen weergeven bij 'E-mail/Agenda/Contactpersonen' e.d. staat bovenaan nog een keer 'Contactpersonen', daarop rechts klikken). Dan in het tabblad 'Adresboek van Outlook' kiezen voor ' Deze map weergeven als een e-mailadresboek'
Je moet in het hoofdvenster van outlook kiezen voor extra, emailaccounts.
Kies dan daar voor "bestaande adreslijsten of adresboeken weergeven of wijzigen".
Klik dan op "toevoegen" en dan "extra adresboeken". Voeg dan de optie "Outlook Adresboek" toe.
Outlook opnieuw opstarten en het is opgelost.
Pagina: 1