Hallo ik heb een probleempje met mn adresboek in Outlook. Ik had mn computer opnieuw geïnstalleerd. En toen heb ik mn eigen pst bestand aangewezen als standaard bestand, waar alles naartoe gedownload moet worden. Tot daar toe gaat alles goed. Ik heb al mn mappen goed. De email werkt goed. Contactpersonen werkt ook goed. Maar nu heb ik bij de emailtjes een probleempje. Als ik dan op aan klik gaat ie naar mn adresboek. En zegt ie dit adresboek bevat geen gegevens terwijl mn contactpersonen helemaal volstaat. Vervolgens heb ik bij het dropdown menuutje onder "Outlook-adresboek" twee keer contactpersonen staan. Die waren allebei leeg, maar k heb het nu voor elkaar gekregen door bij de instellingen van de contactpersonen map te klooien om die gegevens in het adresboek te krijgen: vinkje aangezet: "deze map weergeven als een outlook adresboek" En dan de naam ingevoerd. Om even uit te vinden welke nou van mij is heb ik er even mn naam achter gezet. Omdat ik eerst twee keer contactpersonen had staan. Ik heb het nu ook voor elkaar gekregen om mijn contactpersonen als eerste te laten zien. Dus eigenlijk heb ik het behoorlijk goed gekregen. Maar ik krijg die andere lege contactpersonen niet weg. En waarom zet ie mijn contactpersonen niet gelijk in "Outlook-adresboek" Kan ik dat niet ergens instellen ofzo? Ik heb al installatie herstellen geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen. Ik denk dat het fout is gegaan omdat ik mij mijn nieuwe installatie een lege PST persoonlijke mappen had. Ik heb toen mijn eigen PST map aangegeven als standaard map en vervolgens die oude lege PST map verwijderd. (in outlook zelf bij gegevensbestanden) Maar hierdoor is het wellicht bij het adresboek een beetje verkeerd gegaan?
Is er hier misschien iemand die mij verder kan helpen? Alvast bedankt (ik draai btw WinXP Home SP1 NL, niet dat het ermee te maken heeft, maarja
)
Is er hier misschien iemand die mij verder kan helpen? Alvast bedankt (ik draai btw WinXP Home SP1 NL, niet dat het ermee te maken heeft, maarja