Toon posts:

In hoeverre zijn de Series 60 compatible met Exchange Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat het nog niet zo wil vlotten met de SmartPhone van Microsoft wil ik toch maar eens gaan kijken naar een telefoon met Series 60 over Symbian.

Wat ik eigenlijk nergens terug kan vinden is, in hoeverre zijn de series 60 compatible met Exchange Server (2003)?

Email verzenden + ontvangen?, tasks? calendar?

Kan dit allemaal net zoals met een PDA + Pocket PC via gprs (mits telefoon dit heeft natuurlijk) worden gesynced?

Wat voor haken en ogen zitten er verder aan?

Verwijderd

Topicstarter
(klein schopje)

Inmiddels heeft Moterola een ietwat buggy en onvolledige MPx200 (geen camera, smartphone 2002 ipv 2003) op de markt gebracht en over een paar maanden volgt de MPx 220 welke al een heel stuk beter is, maar ze zijn voorlopig nog in de minderheid.

Hoe staat het met de Symbian concurrentie?

• ProgrammerX
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-02-2021
Waarom kijk je niet naar de spv series (en dan met name de e200) ? Ik gok dat het hier wel mee moet lukken.

Met de series 60 ga je niet zo ver komen want je kunt namelijk alleen syncen met je pc met de bijgeleverde software "pc suite". En dan krijg je alleen nog maar je contacten en de kalender in outlook.

Wat wel nog een goede mogelijkheid kan zijn is dat er extra software bestaat voor de series 60 die de mogelijkheid biedt (vermoedelijk via gprs/bt) om te syncen met exchange (zoek voor symbian software voor de series 60).

Succes :)