Toon posts:

Refreshrate hoger ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik heb een Viper V770 Ultra als videokaart en een SamSung Suncmaster 750s beeldscherm en nu zit mijn refreshrate best wel laag volges een vriend van me, hij staat nu op optimaal maar in het opties scherm kan niets anders kiezen dan Standaard, Optimaal en 60Hz.
Ok, ik wil dit wel hoger krijgen mar hoe ? Ik gebruik de Detanator 3 Drivers en daar kan het blijkbaar niet mee.
Ik zal wel proberen de orginele ViperDrivers te nemen maar daar heb ik weinig vertrouwen in ...........................
Vast bedankt.
Arne

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:09
Dan zal je toch echt in Windows je monitor van of Plug&play of standaard monitor af moeten halen en instellen als Samsung monitor of iets in die buurt, dan moet het toch zeker willen.

Verwijderd

powerstrip?

Verwijderd

Topicstarter
PowerStrip = KUT, ik snap geen hout van dat klote dingetje dat alleen maar erges in mijn beeldscherm zeewft :(
en als het goed is staat hij al als Samsung ingesteld. Dat zie ik tenminste wel staan bij mijn device maneger

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

luister naar mistraldk :)

Geen inspiratie

• Hoyden
Als je al niet zeker weet waar je monitor precies op staat ingesteld. Kijk gewoon ff bij het menu waar je ook de refreshrate kan veranderen, daar staat ook wel welke monitor je hebt geinstalleerd. Powerstrip zou idd ook kunnen, das het meest simpele, maar met windows is het normaal zo te doen.

Verwijderd

Topicstarter
HOE DAN ???
Powerstrip vind ik echt niets, rotding.
Maar ik weet nu zeker dat hij goed staat ingesteld maar ik kan dus nerges vinden hoe ik mijn refresh rate kan instellen .........

• Hoyden
In welke resolutie draai je nu??
Die monitor van je moet tot 1280 @ 65 hz kunnen, dus dat zal niet het probleem wezen.

Kun je ook niet diamond incontrol tools de boel veranderen??

Probeer anders eens een andere monitor in te stellen, bijv. een Philips 19" ofzo, en dan kijken of je refresh rate hoger wil.

Of je probeert andere detonator drivers te installeren, ouwere of nieuwere versie maakt niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
ok, met Diamond InControl kan dat dus niet. Ik zal Power strip wel weer proberen dan :(

Verwijderd

Je kan in je beeld instellingen vragen om alle modes weer te geven. Ook die dat je monitor niet zou aankunnen. Powerstrip doet hetzelfde, daarom dat ik het van men systeem gesmeten heb.

Maar ik speel games tegen 60Hz en kan er nix aan doen :((((((

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je moet in de display drivers ergens Monitor Check disabelen.
Kijkt ie ook niet wat je monitor aankan. Dat weet je zelf beter dan zo`n computertje :P

Bij mij werkt dit tenminste wel, en ik heb ook Detonator 3 drivers en ook een Samsung syncmaster :)

GreetZ

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik begin Powerstrip een beetje te begrijpen :) thnx 2 a friend
Pagina: 1