bittorrent-theshadow geen fonts?

Pagina: 1
Acties:

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb gisteren bittorrent-theshadow ge-emerged (gentoo linux), maar ik krijg op het scherm geen letters of cijfers te zien, alleen rare vierkantjes.

Weet iemand wat ik moet emergen om dit toch goed te laten zien? De originele website geeft weinig informatie. Op de gentoo-forums weten ze ook geen raad.

Afbeeldingslocatie: http://www.kmfstudio.com/webtemppics/torrent.gif

Zo ziet ie er nu dus uit...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 10:18
Ik denk dat ie een font gebruikt dat niet aanwezig is op je systeem. Geen id echter welk font die nodig heeft.

Heb het zelf gehad met XMMS die ik via VNC bekeek. Na een ander font gekozen te hebben werden de letters wel goed weergegeven.

Verwijderd

Ik dacht dat het arial was wat gebruikt werd, maar je kan natuurlijk ook gewoon op de commandline downloaden met "btdownloadcurses.py /pad naar torrent".

edit:
commandofout hersteld

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 15:41 ]

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Zeezicht schreef op 10 november 2003 @ 15:05:
Ik denk dat ie een font gebruikt dat niet aanwezig is op je systeem. Geen id echter welk font die nodig heeft.

Heb het zelf gehad met XMMS die ik via VNC bekeek. Na een ander font gekozen te hebben werden de letters wel goed weergegeven.
Hoe heb je een andere font gekozen dan? Voor xmms zelf? (ik bekijk het ook via VNC, maar daar ligt het niet aan denk ik)
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 15:13:
Ik dacht dat het arial was wat gebruikt werd, maar je kan natuurlijk ook gewoon op de commandline downloaden met "btdownloadcurrent.py /pad naar torrent".
Ja, ik kan het wel via commandline downloaden, maar dan kan ik niet zo makkelijk de settings veranderen helaas.... of de download in de gaten houden

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-04 10:18
In XMMS kan je gewoon in de instellingen de opties veranderen. Bij BT zal dat misschien niet aanwezig zijn en dan zal je in de source wat moeten veranderen.

Helaas weet ik ook niet waarom het gebeurt met VNC, maar ik heb er gelukkig weinig last van.