Toon posts:

Arita DVD+R's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heeft iemand ervaring met het branden van Arita DVD+r's

Bij Opus bieden ze deze als volgt aan :Arita 100-pack 4x shrinkfolie

Sinds kort heb ik een brander en moet nog media kopen hiervoor, dus als iemand ervaring me deze schijfjes heeft dan hoor ik het graag.

alvast bedankt

Verwijderd

Moeten ze over 2 jaar ook nog leesbaar zijn!?

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:31
Met mijn Lite-on doen ze het perfect op 2,4 speed. Ook overal goed afspelen.

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Hier doen ze het ook goed 2.4 @ 4x. En elke speler hier speelt ze af, in tegenstelling tot Philips DVD+Rs ;s

fotoblog

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reactie,

Maarre is de levensduur van deze DVD's niet zo lang ??

Ik wil er namelijk een verzameling films opzetten die ik graag langer dan een paar jaar wil bewaren.

Dus als er nog mensen zijn die slechte ervaringen met deze schijfjes hebben dan hoor ik het graag.
Wat is jullie alternatief ? Liefst een beetje betaalbaar natuurlijk.

alvast bedankt.

Verwijderd

Die schijfjes zijn niet zo lang op de markt om daadwerkelijk betrouwbare gegevens over levensduur te hebben. Je zou ze versneld kunnen verouderen en dan vergelijken. Maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling is ;)

Verwijderd

Topicstarter
Dat begrijp ik, maar probeer op dit moment een beetje idee te krijgen wat men ervan vindt.

Aangezien ik er gelijk een aardige hoeveelheid van wil kopen wilde ik eerst ff peilen wat de ervaringen met deze schijfjes zijn.

Er zijn nog geen echte bezwaren gemaakt waardoor ik van de koop af zou zien.

Maar ieder commentaar is uiteraard van harte welkom, liever nu dan vlak nadat ik ze heb gekocht.

dus, nog mensen die permanent tegen deze schijfjes zijn ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 14:22:
Dat begrijp ik, maar probeer op dit moment een beetje idee te krijgen wat men ervan vindt.

Aangezien ik er gelijk een aardige hoeveelheid van wil kopen wilde ik eerst ff peilen wat de ervaringen met deze schijfjes zijn.

Er zijn nog geen echte bezwaren gemaakt waardoor ik van de koop af zou zien.

Maar ieder commentaar is uiteraard van harte welkom, liever nu dan vlak nadat ik ze heb gekocht.

dus, nog mensen die permanent tegen deze schijfjes zijn ?
Tovenaar, heb je ze inmiddels al geprobeerd?? Wat zijn de ervaringen en met welke brander??

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij waren die arita's RITEK dvd's en die zijn wel redelijk meestal.
ik denk dat je meer suc6 heb bij bijvoorbeeld www.dvdrhelp.com

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik heb pas een arita dvd gemolt (software probleem) en heb toen even kunnen stresstesten op zo'n dvd. Het is echt goed materiaal, moeilijk om krasjes aan de onderkant te krijgen. Je kunt zelfs met een mes in de bovenkant snijden, er is dan nog geen beschadiging te zien.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

m.m schreef op 21 februari 2004 @ 01:13:
Ik heb pas een arita dvd gemolt (software probleem) en heb toen even kunnen stresstesten op zo'n dvd. Het is echt goed materiaal, moeilijk om krasjes aan de onderkant te krijgen. Je kunt zelfs met een mes in de bovenkant snijden, er is dan nog geen beschadiging te zien.
ja het is gewoon label over label ;)
en dat label van arita is superdik, hoewel er zijn verschillende arita's, ik heb met nog geen enkele problemen gehad.
Pagina: 1