Toon posts:

Ontplofte casema modem

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft het ook mee gemaakt dat z'n casema modem is ontploft ??? Ik heb dit afgelopen dinsdag avond meegemaakt (heb net een nieuwe gekregen) Ik was aan het internetten en opeens krijg ik het bericht dat er geen contact meer is met casema..opnieuw verbinden, gaan opeens alle lichtjes aan, hoor ik een knal en zie allemaal rook uit de modem komen......modem dus dood..maarre dat ding staat wel de hele dag aan...niet echt veilig dus...iemand een idee hoe dit kan...??

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Misschien te veel data in een keer...? Hmm, of heb je er een keer water overheengegooid??

Verwijderd

Topicstarter
Nee...had hem net 2 weken...maar die dag haalde ik wel 7kb per sec.. misschien is dat te snel voor casema...

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

LOL !

Verwijderd

kabelfoon heeft modem die niet tegen onweer kunnen, bij mij kwamen er vonken van 10 cm uit, maar de service was goed, dezelfde dag een nieuwe modem

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

toch niet een com21 modem????

heb er ook eentje......

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01:03
Ik heb nog steeds geen nieuw modem, bij chello zou je een nieuw modem krijgen, maar ik heb nog nix :) ik gif er ook weinig om want dat geribbelde zwarte geval hier doet het nog goed :o

Verwijderd

probeerde iemand je te NUKEN ofzo ?

hehe BOEM !!! :) ;)

:) ROTFLMAO :)

(na bijgekomen te zijn)

is idd wel erg gevaarlijk (als je een keer niet thuis bent ofzo, fikt het hele huis af :(

ehm.... is echt zo'n probleem wat je aan casema voor moet leggen...

ontploffen die dingen vaak trouwens? en welk type mojem hebbie ? (had je)

• uenk
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Als het zo'n Deltakabel modem is moet je toch eens vertellen hoe je het hebt gedaan, als je het weet :) . Want ik ben dat ding met seriele kabel helemaal zat :(
Kunnen ze van Kaasema Com21 uitdelen :9

Verwijderd

verbaasd me nog dat ik mijn KCMa modem met oud en nieuw niet bewust heb laten ontploffen (nee geen smile, serieus)

Verwijderd

Topicstarter
Het WAS en is weer versie 3.15, maar dit keer begon die monteur over frequenties te babbelen, maar ja het zal wel goed zijn. Heb nu wel een ROOKMELDER gekocht en er boven gehangen...nu alleen nog een complete sprinkler installatie...tis weer bijzonder triest wat je allemaal moet doen om met 7kb te internetten.....
Goede spullen krijgen een KEMA-keur, Verotte spullen voortaan een CASEMA-keur

• VDM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-07-2025

VDM

Heb je al eerder iets gemerkt van je modem dat ie raar deed ofzo ?
Mijn casema modem wilde vanmiddag ook ineens geen verbinding meer maken, terwijl die wel gewoon aanstond enzo, alles ok.
Na een paar keer aan en uitzetten lukte het nog niet. Toen heb ik met de stekker een paar keer kort spanning erop gezet en nu doet ie het gewoon weer.

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:22
HEEEE daar had ik vanmiddag ook last van :(

ligt dus misschien niet aan modem.

harry

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n nieuwe, vormgegeven door jan de bouvrie ofzo. Hij heeft een lichte bolling en ziet er nogal gekunsteld uit. Niet de normale vierkante die je vroeger kreeg. MAAR IK WIL weten of meer mensen ZO'N PROBLEEM ermee hebben. Anders licht ik de CONSUMENTENBOND of radar in. Dit is echt LEVENSGEVAARLIJK.....bedenk wel dat die modem de hele dag aanstaat.....En is het niet mijn huis..dan is het die van iemand anders...

speel niet met lucifers zei mijn opa altijd...maar volgens mij bedoelde die casema modems !!!!!

Verwijderd

Milkman !! GOED KOELEN DIE MODEMS ALS JE BOVEN DE 5 KB KOMT!!!!
tsja je hebt geluk dat je niet tegen de lamp ben gelopen met dat overclocken van die kcma modems als ik jou was zou ik die dipswitches op de achterkant maar op 2400 bps zetten of koop een kryo kast voor je modem

JAN DES BOUVRIES: IK VEEG MIJN REET AF MET BLAADJES WAAROP ZIJN ONTWERPEN STAAN AFGEBEELD
dus volgende week lekker casema foldertjes gebruiken :)

Gya,
Switch

Verwijderd

Woon je toevallig bij mij in de buurt? heb laats 230 V over het netwerk van UPC heen gejaagd, net zolang totdat de straatcentrale begon te roken >:) toch leuk zo'n 1:1 transformator, geen problemen met kortsluiting enzo!!!!

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 06:46
dat is een leuke manier om hun te pesten, hoe doe je dat :)

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, als die modems vaker zo ontploffen is het inderdaad niet goed. Maar heeft de cavia niet gewoon aan je voedingskabel zitten knabbelen oid?
Pagina: 1