Ik wil dus graag mijn homepage op mijn chello account laten draaien maar steeds als ik probeer in te loggen via WS_FTP zoals dus beschreven staat wanneer je naar je site toe gaat. Krijg ik in WS_FTP steeds de melding terug dat mijn login incorrect is.
Ik heb ook al een van de eerdere posts bekeken en vond daar niks terug...
Mijn login werkt dus voor de rest wel bij het checken van mijn email en dergelijken.
ook op de site kan ik gewoon inloggen en zie ik dat mijn homepage ruimte leeg is.
Nou is mijn vraag.. Kan dit te maken hebben met het standaard wachtwoord wat hoofd en kleine letters door elkaar bevat?
Voordat ik dit dus overal aan ga passen zou ik graag weten of iemand daar ervaring mee heeft?
Ik heb ook al een van de eerdere posts bekeken en vond daar niks terug...
Mijn login werkt dus voor de rest wel bij het checken van mijn email en dergelijken.
ook op de site kan ik gewoon inloggen en zie ik dat mijn homepage ruimte leeg is.
Nou is mijn vraag.. Kan dit te maken hebben met het standaard wachtwoord wat hoofd en kleine letters door elkaar bevat?
Voordat ik dit dus overal aan ga passen zou ik graag weten of iemand daar ervaring mee heeft?