Toon posts:

Chello ftp login

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus graag mijn homepage op mijn chello account laten draaien maar steeds als ik probeer in te loggen via WS_FTP zoals dus beschreven staat wanneer je naar je site toe gaat. Krijg ik in WS_FTP steeds de melding terug dat mijn login incorrect is.

Ik heb ook al een van de eerdere posts bekeken en vond daar niks terug...

Mijn login werkt dus voor de rest wel bij het checken van mijn email en dergelijken.
ook op de site kan ik gewoon inloggen en zie ik dat mijn homepage ruimte leeg is.

Nou is mijn vraag.. Kan dit te maken hebben met het standaard wachtwoord wat hoofd en kleine letters door elkaar bevat?

Voordat ik dit dus overal aan ga passen zou ik graag weten of iemand daar ervaring mee heeft?

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-05 15:07

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

kan je wel via Iexplorer inloggen op de ftp dan?
probeer dat eens als dit ook niet wil dan lijkt het me logisch dat je gegevens niet correct zijn, wil het dan nog niet kijk dan goed naar de ingevulde gegevens, ik gebruik het programma zelf ook en heb er nog geen problemen mee gehad.
Mocht je niet inkunnen loggen via Iexplorer dan zou ik maar eens contact opnemen met chelloe (wat soms ook nix oplevert maar nooit geschoten, is altijd mis)

grtz
Arma

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 09:45

Zoefff

❤ 

Gebruik je wel het goede adres?

Ik weet dat ik jaren geleden er ook zo mee heb lopen klooien.

In mn aanmeldingsbrief stond namelijk dat ik als ftp adres "ftp.ams.chello.nl" moest gebruiken, maar dat werkte niet. Uiteindelijk heb ik het geprobeerd met "members.chello.nl", en dat lukte wel.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Alles is ooit inderdaad samengevoegd en bereikbaar onder members.chello.nl.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Of, members1.chello.nl hé.

• Noork
  • Niet online
Misschien hebben die eikels bij chello (niet allemaal natuurlijk) je gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd genoteerd. Zo kan ik bij chello inloggen met mijn initialen, maar niet met mijn complete gebruikersnaam. Erg vaag.

[ Voor 7% gewijzigd door Noork op 10-11-2003 14:30 ]

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Noork schreef op 10 november 2003 @ 10:52:
Misschien hebben die eikels bij chello...
Wie de generalisering 't eerst ziet wint een taart.

Wat in je mailadres voor het apestaartje staat is gewoon je gebruikersnaam, daar moet je gewoon mee kunnen inloggen. Als jij met een andere naam inlogt zit het er dik in dat er ooit iets met je account aan de hand is geweest en dat je nu 2 accounts hebt.

[ Voor 28% gewijzigd door Bergen op 10-11-2003 12:06 ]

Verwijderd

GerbenW schreef op 10 november 2003 @ 12:05:
[...]
Wie de generalisering 't eerst ziet wint een taart.

Wat in je mailadres voor het apestaartje staat is gewoon je gebruikersnaam, daar moet je gewoon mee kunnen inloggen. Als jij met een andere naam inlogt zit het er dik in dat er ooit iets met je account aan de hand is geweest en dat je nu 2 accounts hebt.
Whehe, ik voel me inderdaad enigzins aangesproken, alhoewel ik als medewerker van de klantenservice ook vaak het idee kreeg dat we gewoon een stelletje eikels waren! 8)7

• Noork
  • Niet online
Excuses voor de generalisatie. Soms laat ik me weleens gaan.

Maar ik blijf het vreemd vinden dat ik kan inloggen met m'n initialen en niet met m'n gebruikersnaam. Dit geldt voor ftp en mail. Ik ben hier toevallig achter gekomen na 1 jaar ongeveer. Heb niet gebeld naar helpdesk. Op de beheers pagina kan ik echter helemaal niet inloggen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je bent niet de enige, als ik wil mailen of webmailen moet ik een ander password gebruiken als voor andere zaken (zelfadmin bv).
Gebeuren wel meer rare dingen bij chello. En nee ik ben niet be-vooroordeeld, ik ben al Chello member sinds '99 :o :X

[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 10-11-2003 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
na nog maals een dag veel proberen hier lezen en uit eindelijk toch maar een mailtje naar chello sturen. kwam ik er dus achter dat ze mijn homepage ruimte dus niet actief gemaakt hadden 8)7 beetje dom van chello dus. het duurde even maar kreeg wel gewoon netjes een mailtje terug..... stelletje }:O }:O }:O daar

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

KillerAce_NL schreef op 10 november 2003 @ 14:35:
Je bent niet de enige, als ik wil mailen of webmailen moet ik een ander password gebruiken als voor andere zaken (zelfadmin bv).
Gebeuren wel meer rare dingen bij chello. En nee ik ben niet be-vooroordeeld, ik ben al Chello member sinds '99 :o :X
En als je het paswoord verandert in iets anders? Dat zou op alle systemen moeten worden doorgevoerd.
Pagina: 1