Telfort MMS Instellingen werken niet

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:09
Hi

Ik heb een SE T610 met Telfort abonnement en mijn MMS instellingen werken niet.
Heb Telfort gebeld en zij stuurden mij een SMS met de instellingen maar helaas, dat heeft niet gewerkt.

Als ik bij de MMS opties kijk zie ik dat ik een MMS Server moet invullen en moet kiezen voor een Wap profiel. Bij dat Wap profiel heb ik gekozen voor Telfort. Nu moet ik alleen nog het MMS Server adres weten. Ik heb al gezocht op de Telfort site maar vond het niet. Wie weet dit voor mij ?

Hier had uw reclame kunnen staan.

Verwijderd

Hmmm, sorry maar kheb m'n telfort phone niet bij me...

Maar ik heb laatst ook zo iets gehad met m'n N6100. Had eerst de instellingen van een N7250 in m'n tel. Na software update bij Nokia de instellingen voor een N6100 opgevraagd. Werkte helemaal niet meer! 8)7
Uiteindelijk zelf maar eens instellingen gaan vergelijken. Blijkt dat in het sms je voor de N6100 een cijfer in het ip-adres fout stond. Dan kun je lang blijven proberen... |:(

Verwijderd

Zelfde bij mij, moet je nou eerst telfort bellen om het te activeren? En is het trouwens zo dat je alleen maar tussen dezelfde providers kan mms-en?

Misschien dat iemand kan zeggen wat de instellingen zijn en waar je die allemaal moet invullen!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
als het goed is moet het gewoon werken met de instellingen die je via de Telfort naar je toe kan laten sturen per sms

waarschijnlijk moet je via de Telfort helpdesk je GPRS/MMS optie nog laten activeren voor je abonnement

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."