Toon posts:

[Orange, T68i] Geen bereik?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n telefoon, een SonyEricsson T68i, heeft kuren. Als ik het Orange-kaartje, type Free 30, erin duw, dan wordt er geen netwerk gevonden. Als ik een ander kaartje (bij. Vodafone) in de T68 duw, dan vindt de telefoon wél een normaal netwerk en kun je er prima mee bellen.

Nu hoorde ik dat de T68i vaker problemen heeft met het Orange netwerk en dat dit verhoplen kan worden met een software/firmware-upgrade. Ben ik de enige die dit hoorde of zijn er meer met mij?

Verwijderd

Is mij ook verteld maar na 3x een firmware upgrade + 2x een nieuwe flex antenne heb ik nog steeds een zeer slechte ontvangst. Ook een t68i i.c.m. Orange

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 09:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 09:26:
Is mij ook verteld maar na 3x een firmware upgrade + 2x een nieuwe flex antenne heb ik nog steeds een zeer slechte ontvangst. Ook een t68i i.c.m. Orange
Kut zeg, die onzin moet ik niet hebben. Kun je er verder niets aan doen dan? Mijn ontvangst is trouwens wel goed (op het moment dat ie het doet dan he), dus het ligt bij mij niet aan de antenne.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2003 09:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 09:28:
[...]

Kut zeg, die onzin moet ik niet hebben. Kun je er verder niets aan doen dan? Mijn ontvangst is trouwens wel goed (op het moment dat ie het doet dan he), dus het ligt bij mij niet aan de antenne.
Ik geef je nog het meeste kans door jouw toestel te ruilen tegen een ander. Het liefst geen t68i natuurlijk omdat de kans op dezelfde problemen groot is. Gewoon uitleggen wat het probleem is en vragen naar een passende oplossing.

Verwijderd

Ik heb vergelijkbare problemen met mijn T68(niet i).

Heb al 2x firmware upgrades gehad, telefoon teruggestuurd naar SE maar nog steeds hetzelfde resultaat. Zeer beroerde ontvangst. Ik heb echter T-mobile. Het is gewoon een waardeloos toestel. Heel veel mensen klagen er over en ik ben nog geen oplossing tegekomen.....nou ja......ik heb nu een Siemens M55....dat is ook een oplossing :P...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:43:ik heb nu een Siemens M55....dat is ook een oplossing :P...
Heb je die kunnen ruilen tegen die t68i? Bijbetaling? Of was je al buiten de garantieperiode?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:57:
[...]

Heb je die kunnen ruilen tegen die t68i? Bijbetaling? Of was je al buiten de garantieperiode?
Nee, de telefoon is nu omgeruild (binnen garantie, aan huis) met eenzelfde type, dus weer een T86i. Ik kan nu perfect bellen, gebeld worden... en heb geen problemen met het bereik. Prima service van Orange dus.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 16:57:
[...]

Was de bekende actie van GSMstunter. Dus compleet op eigen initiatief aangeschaft. Dit toestel kost me nu 25 euro. Maar voor mij nooit meer een Sony Ericsson (denk ik :> )..
Pagina: 1