Toon posts:

WinXP Loopt vast tijdens een aantal games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[WinXP] Elk game crasht na paar minuten. Sanyo Sunday 19 May 2002 08:38

Hoi Allemaal,
Mijn pc geeft dus precies hetzelfde probleem als dat van Sanyo.
Ik speel ook een aantal games en mijn pc loopt dus ook vast in de meeste games. Ik speel onder andere Halflife/Counterstrike, Medal of Honor AA, C&C Generals en draai windows XP.

Specs:
Aopen AK33 Moederbord
320mb SDRAM Geheugen ( 2x 128mb, 1x 64mb)
AMD Thunderbird 1.1ghz
Geforce FX 5600 128mb ddr.
Hercules Gamesurround Fortissimo III Geluidskaart (Creative 6.1 Speakers).
16x Pioneer DVD
12x Lite-on cd writer
Hauppage WinTV kaartje
Realtek 10/100Mb Fast Ethernet kaartje

Ik hoop dat jullie ondertussen er al uit zijn wat het probleem is..

Alvast Bedankt!!

• _Droopy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Welkom @ GoT
Afgezien van de Algemene FAQ, de FAQ WOS en de FAQ Spielerij Prob's&vragen door te lezen, is het hendy om de volgende dingen ook te vermelden als je een dergelijke vraag post.

Welke drivers gebruik je?
Welke BIOS draai je?
Is je systeem overclocked?
Loopt je systeem ook vast als je intensief office gebruikt, bestanden heen en weer kopieert of misschien wel een DiVX-je aan het maken bent?
Loopt je systeem vast met een error, of reboot ie gewoon?
Wat heb je zelf geprobeerd?
Verschilt de tijd waarna je pc vast loopt per spel? if so, hoeveel en welk spel loopt het eerste vast?
Heb je zelf je temperaturen gecontoleerd en voor de zekerheid ook nog maar ff gechecked of je fannetjes nog draaien?

Ik zag dat je ook in dit topic gepost hebt, opzich niet verkeerd om een oud topic te raadplegen, maar als het zo oud is, kun je idd een nieuw topic openen, met daarin de melding dat je ook oude topics hebt gelezen. (evt met linkjes naar die topics.)

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 15:35
Eerst een topic kicken en er dan ook nog 1 openen :?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Diesel_Guy_17,

Welkom op GoT :)

Ik zie dat je toenstraks in een ander topic ook gereageerd had - het is eigenlijk niet de bedoeling dat je op meerdere plekken een zelfde vraag stelt - mensen gaan dan versnipperd reageren en dat is zonde van zowel jouw als hun energie.

Op GoT zijn er een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag zien dat een topic aan voldoet. Zo vinden we het belangrijk dat voordat je een topic opent, je zelf het een en ander geprobeert hebt, en dat je zelf gezocht hebt.
Geef dan in je topicstart even aan wat het resultaat was van die pogingen - hiermee voorkom je dat mensen dingen gaan voorstellen die jij al lang geprobeerd hebt :)

Verder is het erg belangrijk dat je topicstart zo uitgebreid mogelijk is met relevante informatie - geef bijvoorbeeld de exacte foutmelding, en denk eraan dat je je probleem duidelijk omschrijft.

In jouw topic mis ik voornamelijk zoveel mogelijk relevante informatie - is je systeem bijvoorbeeld over-geclocked, is er iets veranderd dat sindsdien die games vastlopen, of lopen andere programma's ook vast?

Vul je topic nog even aan met zoveel mogelijk (relevante) informatie :)

Veel plezier op Got :)