[AC3] codec....

Pagina: 1
Acties:

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Ik krijg die AC3 codec maar niet in orde ...

Ik heb FFdshow, DivX, Xvid, Cyberlink PowerDVD XP, Intervideo WinDVD4 (legaal!! zat bij m'n moederbord) geinstalleerd, en nog wilt m'n mediaplayer (6.4, 9) geen AC3 geluid afspelen...
Ik heb op google gezocht, en een AC3 codec gevonden, die geinstalleerd wordt door een "registerfilters-win2000.cmd" bestand, die registreerd wat filters, maar nog krijg ik het niet aan de gang...

Doe ik iets verkeerd, zie ik wat over het hoofd? Is er een bepaalde volgorde om alles te installeren?
(en ik dacht dat ik van m'n problemen af was als ik WinDVD installeerde, daar zit toch 'n AC3 codec bij???

(goh, jezus, sorry voor die topictitel, da's niet de goede syntax :p )

[ Voor 9% gewijzigd door Shaidar op 10-11-2003 02:38 ]

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 10:47
Wat wil je afspelen wat een AC3 track bevat? een XViD/DiVX/VOB?
Wat je kan doen is het KaZaa Lite Codec Pack installeren. Vink je alles uit behalve AC3 filter. Die werkt altijd en overal. Maar jij hebt een AC3 codec gedownload? Je kan beter zoeken op filter want het AC3 is niet echt een codec. Je moet een filter hebben die de 6 geluidstracks om zet naar stereo geluid.

Dit is de website van het AC3 filter: http://ac3filter.sourceforge.net/

Als die niet werkt... weet ik het ook niet meer. Dan moet je het eerder gaan zoeken in de hoek van je geluidsdrivers of misschien de film die de AC3 track bevat.

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04 15:01
Weer wat bijgeleerd :)

't was inderdaad een filter die ik nodig had, en niet zo'n codec ... daarmee dat er niets werkte, als je het foute zoekt..

1000000 keer bedankt :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)