Wireless Linksys probleem

Pagina: 1
Acties:

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:51

danplo

The Force is strong with me

Topicstarter
Ik heb zinds een paar dagen alles van Linksys gekocht.
Dit is een:
WLAN 54Mbps - Router 4 Ports WRT54G
WLAN 54Mbps - PCMCIA Kaart WPC54G
WLAN 54Mbps - PCI Kaart WMP54G

Nu heb ik alles eens aangesloten en mijn pc werkt gewoon erg goed op die reuter.
Maar ik zit alleen met het probleem dat mijn laptop waar deze PCMCIA Kaart inzit dat deze niet werkt.
Ik heb hem een keerte werkend gehad, maar kreeg toen dat blauwe scherm in windows xp.
Toen de laptop weer opnieuw opstarten was mijn verbinding weg.
En kwijg ik een vraagteken bij mijn systeem onder mijn PCMCIA Kaart.
Als ik ook gewoon weer de drivers eraf en erop zet dan nog gaat het niet.
En soms neemt hij niet eens de drivers aan om het te update.
Ik krijg ook een melding dat er een fout is onder een code 10.
Wat kan ik nu doen, want ik heb ook na 2 keer windows erop nieuw opzetten nog steeds het zelfde probleem.
En slaat hij ook steeeds op het blauwe scherm van windows xp.
Heb zelfs de laatste nieuwe drivers van de Linksys pagina gehaald.
Waar kan dit aan liggen want ik kom er niet meer uit.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• danplo

danplo

Topicstarter
Niemand die weet wat ik hier aan kan doen ??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• ztupid371
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-01-2016
Ik kan je helaas niet helpen, want ik heb daar (nog) geen ervaring mee. Ik heb echter een wedervraag. Ik heb vorige week voor iemand precies dezelfde set gekocht met het idee van , dat installeer ik wel ff voor je. Nou niet dus :-(

Zou je misschien kort je instellingen op een rij kunnen zetten, want ik krijg het spul niet aan de praat met een niet-getweakte Speedtouch 510 (KPN ADSL). Dus hoe stel ik de speedtouch in (pptp ?) en hoe de wireless router. Welke moet de verbinding op gaan bouwen ? Moet ik de ip-range van het modem aanpassen ?

• schwarzenegger
  • Laatst online: 07-08 11:15
heb je de wep-key goed erin staan?
ik heb precies hetzelfde spul en bij mij werkt het perfect

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het ligt ook aan de laptop die je hebt en de controller volgens mij. Ik heb een Twister ISDN modem die het niet doet in een Asus laptop(2 x L2400D) met Winxp Pro en W98 en W2000 dus dat is echt geen toeval. Ik heb toen op een Compaq Laptop Presario geprobeerd en dat ging perfect en geen problemen. Ditzelfde geval is ook met een Xircom ISDN modem dat officieel het niet doet op een laptop en die dus wel een Asus laptop pakt en die Compaq laptop niet. O ja ik kreeg met dat Twister modem op ALLEBEI de L2400D een blauw scherm met alle os.

Ook met ISDN modem van Etech de Dolphin crashte de Dell laptop toen die via de USB ging.

Ook met andere hardware ook rare problemen terwijl een andere laptop het wel goed deed. Ga proberen met drivers te veranderen en zo misschien dat wel werkt.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• danplo

danplo

Topicstarter
Oke.
Dus het zou aan mijn laptop liggen.
Ik heb bij computerland een Jewel 2785 gekocht.
En daarbij zitten de drivers bij op een cdrom.
Ik zou niet weten wat ik dan voor drivers erop moet zetten.
Zou het aan de 4in1 drivers kunnen liggen.
Want hij heeft het wel eens gedaan.
En dit was gewoon goed zonder problemen.
Maar ik was wat aan het downloaden naar mijn laptop via deze Wireless verbinding en toen was ik even weg gegaan en na een paar uur terug komen wat het probleem begonnen.
En stond het op het blauwe scherm.
Dus dit is wel vreemd dat het wel een keertje goed gewerkt heeft.
Ik ga dadelijk als ik thuis ben even windows 2000 erop gooien en proberen.
En anders ga ik deze inleveren en probeer ik even een ander merk.
Of er zijn mensen die weten welke drivers ik moet hebben enzov.
En kan ik gewoon een ander merk nemen en deze op een Reuter van Linksys connecten ??

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 17:52

slaay

Natuurbeleven.com

Tja weer een VIA chip...

Maar nieuwste 4-1 drivers al eens geprobeerd en daarna je pcmcia kaartje geinstalleerd met de nieuwste drivers van internet?

Misschien een firmware update van je bios?

Dich bis echt unne foëzen haas

Pagina: 1