• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
Ik vroeg me af of er al praktische toepassingen zijn voor bluetooth? Ik kan met google vinden. Ik zat te denken aan:

-lamp (dimmer/schakelaar)
-TV`s
-Radio
-zegt u het maar....

Dan kan ik eindelijk eens iets nuttigs doen met m`n BT dongel en T610

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:50
Hier een hele leuke vind ik persoonlijk :D

nieuws: SonyEricsson komt met Bluetooth-speelgoedauto

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
nou dat is lekker praktisch.. haha

Die kende ik ook al, erg vermakelijk voor `n uur als ik de bezitters mag geloven. Ik zit eigenlijk te hopen dat er schakelkasten/stekkerdozen zijn die ik via mijn PC/Mobiel kan aansturen.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Veel verder dan dat kom je ook nog niet. Of het moet je camcorder zijn. En op deze site staan nog twee gadgets van nokia: een digitale pen en een image viewer. Maar om te zeggen dat dit nuttige gadgets zijn.... :/

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Het hele idee achter het woord Gadgets is toch juist dat het wel gaaf is, maar niet/nooit echt praktisch of nuttig??

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Nee hoor Flipke, dan snap je de bedoeling van Gadgets niet :). Digicams, mp3-spelers, usb-sticks en dergelijke zijn redelijke gadgets vanwege het 'hebbudinguh' gehalte, maar toch stuk voor stuk erg handig/leuk/nuttig :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

ReemF schreef op 10 november 2003 @ 09:49:
Nee hoor Flipke, dan snap je de bedoeling van Gadgets niet :). Digicams, mp3-spelers, usb-sticks en dergelijke zijn redelijke gadgets vanwege het 'hebbudinguh' gehalte, maar toch stuk voor stuk erg handig/leuk/nuttig :)
Dan vind ik het alleen geen gadget meer, maar een gewoon gebruiks voorwerp.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 10:29:
[...]

Dan vind ik het alleen geen gadget meer, maar een gewoon gebruiks voorwerp.
wat moet je er dan mee? een peperduur apparaat kopen om hem vervolgens in een vitrine te zetten?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:05

breinonline

Are you afraid to be known?

Volgens de Van Dale heeft "gadget" de volgende betekenis:
gad·get (het, de ~ (m.), ~s)
1 klein, min of meer nutteloos voorwerp => snuisterij
Volgens deze definitie kan het dus zowel een hebbeding als een praktisch hebbeding zijn. Nu weer lief zijn en geen ruzie meer maken en back ontopic... B)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
Zerveza schreef op 09 november 2003 @ 23:02:
Ik vroeg me af of er al praktische toepassingen zijn voor bluetooth? Ik kan met google vinden. Ik zat te denken aan:

-lamp (dimmer/schakelaar)
-TV`s
-Radio
-zegt u het maar....

Dan kan ik eindelijk eens iets nuttigs doen met m`n BT dongel en T610
Ik heb een draadloze dimmer, draadloze audio/video transmitter. En dan ook nog een bluetooth dongle met Siemens s55.
Die zitten allemaal opdezelfde golflengte.
Wel handig man, eerst je light uitdoen, voordat je een divxtje kan starten
Of je telelefoon uitzetten voordat je het licht aan kan doen. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Twilight op 10-11-2003 11:58 ]

www.nanon.nl

Verwijderd

Waar zijn zulke dimmers in Nederland verkrijgbaar dat je weet?

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ik geloof dat dat een stukje sarcasme was om aan te tonen dat 3 verschillende aparaten op 1 frequentie niet werkt

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het bluetooth bestuurbare autootje van Sony Ericsson valt écht onder de categorie gadgets. Ik kan er niet zo snel een plaatje van vinden, maar dat moet in één van de Sony Ericsson topics in IT wel te vinden zijn.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:56

Dark

who tweaked the light?

Logitech Dinovo multimedia desktop BT is wel een mooie gadget, draadloze muis, tobo en mediapad, en een BT hub voor pc & het opladen muis. product page @ logitech

het mediapad heeft 3 modes, numpad, navpad en calculator, geeft msn en email alerts weer op het display, en de tiltel en duur van spelende media.

de grote zilvereren media knop werkt met een groot aantal (25+) players w.o. winamp en powerdvd... zelfs met de ati software van mijn aiw werkt het.

pic hier

Verwijderd

Dark schreef op 10 november 2003 @ 23:33:
Logitech Dinovo multimedia desktop BT is wel een mooie gadget, draadloze muis, tobo en mediapad, en een BT hub voor pc & het opladen muis. product page @ logitech

het mediapad heeft 3 modes, numpad, navpad en calculator, geeft msn en email alerts weer op het display, en de tiltel en duur van spelende media.

de grote zilvereren media knop werkt met een groot aantal (25+) players w.o. winamp en powerdvd... zelfs met de ati software van mijn aiw werkt het.

pic hier
En wat mag zoiets kosten? Namelijk erg :9~

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 23:37:
[...]

€244 :'(

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:56

Dark

who tweaked the light?

Verwijderd schreef op 10 november 2003 @ 23:37:
[...]

tussen de 219euro (www.prijsindex.net) en de 270 euro ...

ik heb mijne bij www.perfectsystems.nl vandaan, iets duurder maar wel uit voorraad leverbaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Dark op 10-11-2003 23:40 ]

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Topicstarter
als je gaat zeggen dat het niet lukt om 3 BT devices te gebruiken omdat ze op 1 golflengte zitten heb je niet helemaal begrepen hoe het werkt..

ik denk dat BT een geweldige technologie in de kinderschoenen is.. een serieuse poging om veel kabels overbodig te maken.. moet alleen een beetje rapper gaan dan de 700Kbps die het nu is..

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12-2025
Nee, dat hoor je mij ook niet zeggen, maar BT zit net zoals mn dimmers (kun je gewoon bij de Gamme/Praxis etc kopen) en audio/video transmitter ook op de 2.4 Ghz band. Dus daar krijg je gezeik mee.

www.nanon.nl

Pagina: 1