Toon posts:

[WMP 9] speelt films omgekeerd af *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elk bestand wat ik met mijn mediaplayer9 (icm winxpsp1) afspeel speelt hij omgekeerd af.
Ik heb hier op Got ook gelezen over een virus wat je via een link in irc zou kunnen krijgen, maar dat is het niet omdat niemand die het had dit symptoon had.
Ik heb idd een link naar een plaatje gekregen, heb ik in mijn browser geopend, en vervolgens ging ie php bestanden openen, toen heb ik hem gauw afgesloten.
Vervolgens ging ie traag doen, na 5 minuten startte ie zomaar opnieuw op, en nu speelt mp9 alles omgekeerd af.
Norton 2003 en adaware zien geen vreemde dingen.
wmplayer.exe is 72 kb, ook niet opzienbarend lijkt mij?

Je hoeft me niet te vertellen dat het dom is, want: Mijn broertje heeft het gedaan ook al spreek ik van ikpersoon ^_^, en ik heb er niets aan.
Ik snap hoe en dat het binnengekomen is, maar wat ik mij afvraag is hoe kom ik er vanaf zonder windows opnieuw te installeren.

Enige hulp zou ik op prijs stellen.
Daarnaast, als dit in software of een ander subforum thuishoort, voel je vrij om het te verplaatsen :Y)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 22:22:
Daarnaast, als dit in software of een ander subforum thuishoort, voel je vrij om het te verplaatsen :Y)
Onder het motto ik zet het maar ergens neer en een ander ruimt de rotzooi wel voor me op.

Wat heb je er zelf al aangedaan? Virusscanner laten draaien? Op spyware gezocht? Spybot, AdAware?

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar mijn mening is misschien anders dan die van een mod?
Ik heb er norton 2003 en adaware over laten draaien, niets gevonden.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 12:27

Sick Nick

Drop the top!

Zit m in je codecs, uninstall die allemaal en gooi ffdshow erop. Kan je alles prima bekijken.

Als je zelf ook encode zal je die codecs dus wel opnieuw moeten installen.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Windows Media Player is voorzover ik weet geen nieuwe versie van Windows, maar een stukje software. Vandaar dat het beter in Software Algemeen dan in Windows Operated Systems past :)
Verder heb ik de titel een beetje aangepast (was: mediaplayer speelt omgekeerd af).

• bluebit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 21:47

bluebit

Fear the bunny

ken het probleem, heb het zelf ook gehad. Is erg vaag en ligt inderdaad aan je codecs.
Zoals gezegd, uninstallen en overnieuw installeren. Zou het theoretisch moeten oplossen, bij mij ging dat in de praktijk niet zo makkelijk...

succes dan maar!

I hope I never get so old I get religious

Pagina: 1