Ik laat me eens niet beinvloeden door de onzinnigheid van je topic en vertel je dat je maar eens bij stats.distributed.net moet gaan zoeken.
OF zeker?
OF zeker?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
eat this en gehoorzaamOp woensdag 06 december 2000 20:19 schreef Mr_Atheist het volgende:
Ik laat me eens niet beinvloeden door de onzinnigheid van je topic en vertel je dat je maar eens bij stats.distributed.net moet gaan zoeken.
OF zeker?
Het woord gehoorzamen komt niet in mijn vocabulaire voor. 
Ik vind het heel dapper van je dat je je frust-zijn niet onder stoelen of banken steekt, maar om nou elke post met een plaatje te eindigen, dat vind ik ook weer een beetje te erg.
Maar goed; sjor ze Sjaak !
Ik vind het heel dapper van je dat je je frust-zijn niet onder stoelen of banken steekt, maar om nou elke post met een plaatje te eindigen, dat vind ik ook weer een beetje te erg.
Maar goed; sjor ze Sjaak !
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Dit is duidelijk iemand die zich in digitale vorm heel wat vindt. Helaas 
(wanneer komt er een minimum leeftijd voor de forums? (SfA<16jr)
(wanneer komt er een minimum leeftijd voor de forums? (SfA<16jr)
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
Oh plz... ga naar dat andere onzin forum....
X-squeeze my lemon. Is dit niet het DPC forum?
Oh wel, ik dacht dat ik in een babeblaat forum terecht was gekomen maar dan zal ik me wel vergissen.
Exit stage left.
Oh wel, ik dacht dat ik in een babeblaat forum terecht was gekomen maar dan zal ik me wel vergissen.
Exit stage left.
Sjaak, wil je aub met jouw onzin naar een ander forum gaan en niet onder het mom van een vraag naar een URL (crosspost van SG trouwens) een zooi bagger over ons scherm storten.
Alhoewel ik mooie vrouwen wel waardeer horen ze niet in gescande vorm aanwezig te zijn op dit forum.
Alhoewel ik mooie vrouwen wel waardeer horen ze niet in gescande vorm aanwezig te zijn op dit forum.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()