Hey!
Ik heb PHPmyExplorer gedownload, en alles draait op mijn Debian servertje.
Echter, als ik een bestand wil uploaden, krijg ik de volgende melding:
Regels waar line 96 in zit van index.php is:
Ik heb even getest, en als de bestandjes kleiner zijn dan ongeveer 2 MB dan lukt het wel.
Ik heb in /etc/php4/apache/php.ini wel de upload_max_filesize op 50M gezet, dus dat is het niet. In phpmyexplorer zegtie dus ook dat ik 50 KAN uploaden, maar nog werkt het niet.
Ik heb de dir ook ge-chmod op 777 en dan getest, werkt ook niet..
Misschien iemand die een fout ziet in dat PHP regeltje? (Ik ben niet super bekend met PHP).
Of een andere oplossing?
(sorry voor de layout)
Ik heb PHPmyExplorer gedownload, en alles draait op mijn Debian servertje.
Echter, als ik een bestand wil uploaden, krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
| Warning: Unable to open 'none' for reading: No such file or directory in /var/www/index.php on line 96 The Operating system sent this errormessage !! |
Regels waar line 96 in zit van index.php is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| // ------------------------------------- Télécharger un fichier ----------------------// case "Telecharger" : for($i=0;$i<$NbFiles;$i++) { if(copy("$fichiers[$i]","$chemintotal/ $fichiers_name[$i]")) MessageBR("$strExplorateurFichier$fichiers_name[$i] $strExplorateurTelechargerSize$fichiers_size[$i]$strExplorateurMsgTelecharger"); else Message("$strExplorateurErreur"); $retouralaligne = true; } if($retouralaligne) { ?><BR><? } break; |
Ik heb even getest, en als de bestandjes kleiner zijn dan ongeveer 2 MB dan lukt het wel.
Ik heb in /etc/php4/apache/php.ini wel de upload_max_filesize op 50M gezet, dus dat is het niet. In phpmyexplorer zegtie dus ook dat ik 50 KAN uploaden, maar nog werkt het niet.
Ik heb de dir ook ge-chmod op 777 en dan getest, werkt ook niet..
Misschien iemand die een fout ziet in dat PHP regeltje? (Ik ben niet super bekend met PHP).
Of een andere oplossing?
(sorry voor de layout)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 21:15 . Reden: lay-out ]