Toon posts:

alle boxjes aansturen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ìk krijg al mijn boxen maar neit aan de praat in stereo mode.
Als ik een mp3 luister zou het toch zo kunnen zijn dan je dan het geluid verdeelt over je 5 boxen?
Als ik namelijk overschakel op dolby surround dan krijg ik uit mijn midden voor speaker eigenlijk al het primaire geluid (keihard de stem op belangrijkste beat) en dan ondersteunen de andere boxen het geluid. Overigens niet erg hard.
Maar als ik mijn boxen op stereo mode zet dan krijg alleen maar geluid uit subwoofer en link en rechts voor.

Is er misschien een programma die bij stereo mode al het geluid verdeelt over alle boxjes, want dan zou het geluid veel harder kunnen.

Ik heb nu een 5.1 digital geluidskaart (die van rond de 40 euro) en de Creative Inspire 5.1 5500 boxen set.

Kan iemand me hierbij helpen want ik vind het zonde dat ik niet gebruik kan maken van lle boxjes.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 18:31
woei, ik ben lekker mod-af, dus ik kan nu mensen helpen ipv huin topic dicht te knallen :P

Kijk eens wat mijn ex-collega hierover heeft geschreven in de faq:
AV FAQ; Veelgestelde vragen

En als je dat niet genoeg vind, er zijn tientallen topics met een vergelijkbare vraag, dus mischien kan je daar wat inspiratie in opdoen :)