Mijn vraag is:
Als ik een officiele photoshop versie 5 koop kan ik die dan zonder problemen legaal upgraden naar 7.0.
Als ik een officiele photoshop versie 5 koop kan ik die dan zonder problemen legaal upgraden naar 7.0.
Verwijderd
Dat zal dan ook wel gelden voor een upgrade van 5 naar 7Adobe Photoshop CS Upgrade
To install upgrade successfully, you will need a licensed version of Photoshop 7.0 or earlier on the same platform as this purchase.
Verwijderd
Je kunt het antwoord hierop zelf vinden op de Adobe website hoor.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:35:
ja oke, maar moet ik dan alle upgrades hebben of is er 1 upgrade naar versie 7.
ik denk dat als ik alle upgrades van 5 naar 7 moet kopen dan ben ik duurder uit dan dat ik gelijk 7 koop (bij wijze van spreken)
Lijkt mij dat alle features uit 6 ook in 7 en verder zitten .. anders lijkt het mij geen upgrade. ..Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:57:
ik heb op de website inderdaad gezien dat er een upgrade mogelijk is van een vorige versie photoshop naar 7, maar als je niet iedere upgrade hebt gehad dan mis je toch features die bijvoorbeeld bij de upgrade naar 6 horen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Kan je niet gewoon naar de winkel toe gaan en het daar vragen? Als het dan niet werkt moet je van te voren afspreken dat je het gewoon weer terug kan brengen... Bij een goede software-boer is dit geen probleem...Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:57:
ik heb op de website inderdaad gezien dat er een upgrade mogelijk is van een vorige versie photoshop naar 7, maar als je niet iedere upgrade hebt gehad dan mis je toch features die bijvoorbeeld bij de upgrade naar 6 horen
Volgens mij heb jij niet helemaal door wat een upgrade inhoudt. Een upgrade is eigenlijk alleen maar een licentie kwestie. Als jij een licentie van een vorige versie van een adobe programma hebt, dan verkopen zij jou voor minder geld hun nieuwste versie.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:57:
Dit topic is gesloten.
![]()