Toon posts:

kan ik photoshop 5 naar 7.0 upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is:

Als ik een officiele photoshop versie 5 koop kan ik die dan zonder problemen legaal upgraden naar 7.0.

Verwijderd

hoogstwaarschijnlijk niet omdat het om een compleet verschillende release gaat.

check voor de zekerheid www.adobe.com om te zien of er een upgrade is van 5 naar 7 zonder dat je er een licentie bij moet kopen.

Verwijderd

Ja, als je ook de upgrade versies koopt.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
http://www.adobe.com/stor...ter.jhtml?id=catPhotoshop
Adobe Photoshop CS Upgrade
To install upgrade successfully, you will need a licensed version of Photoshop 7.0 or earlier on the same platform as this purchase.
Dat zal dan ook wel gelden voor een upgrade van 5 naar 7 ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja oke, maar moet ik dan alle upgrades hebben of is er 1 upgrade naar versie 7.
ik denk dat als ik alle upgrades van 5 naar 7 moet kopen dan ben ik duurder uit dan dat ik gelijk 7 koop (bij wijze van spreken)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:35:
ja oke, maar moet ik dan alle upgrades hebben of is er 1 upgrade naar versie 7.
ik denk dat als ik alle upgrades van 5 naar 7 moet kopen dan ben ik duurder uit dan dat ik gelijk 7 koop (bij wijze van spreken)
Je kunt het antwoord hierop zelf vinden op de Adobe website hoor.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op de website inderdaad gezien dat er een upgrade mogelijk is van een vorige versie photoshop naar 7, maar als je niet iedere upgrade hebt gehad dan mis je toch features die bijvoorbeeld bij de upgrade naar 6 horen

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:57:
ik heb op de website inderdaad gezien dat er een upgrade mogelijk is van een vorige versie photoshop naar 7, maar als je niet iedere upgrade hebt gehad dan mis je toch features die bijvoorbeeld bij de upgrade naar 6 horen
Lijkt mij dat alle features uit 6 ook in 7 en verder zitten .. anders lijkt het mij geen upgrade. ..

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Kan je niet gewoon naar de winkel toe gaan en het daar vragen? Als het dan niet werkt moet je van te voren afspreken dat je het gewoon weer terug kan brengen... Bij een goede software-boer is dit geen probleem...

Verwijderd

Topicstarter
sorry hoor maar ik heb nog nooit gehoord van een stukje software die je mag uitproberen en doodleuk weer terug mag brengen. en als ik daar info in zou kunnen winnen zou deze site geen bestaans recht hebben toch?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volgens mij heb jij niet helemaal door wat een upgrade inhoudt. Een upgrade is eigenlijk alleen maar een licentie kwestie. Als jij een licentie van een vorige versie van een adobe programma hebt, dan verkopen zij jou voor minder geld hun nieuwste versie.
Het is echt niet zo dat als je versie 5 hebt, je dan een upgrade naar 6 en naar 7 moet hebben ofzo. Een upgrade naar 7 is genoeg. Als je hier allemaal 100% zeker van wilt zijn kun je het beste gewoon even adobe mailen/bellen. Zij kunnen het je allemaal wel uitleggen.

Ik sluit dit topic nu, omdat alles al wel gezegd is. Tevens is de belangrijkste informatie over dit onderwerp gewoon op de site van adobe te vinden ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.