Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] inconsequentie vermeldingen

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Als ik in de categorie DDR SDRAM geheugen kijk, zie ik dat de vermeldingen niet op eenzelfde wijze worden geschreven:

http://www.tweakers.net/pricewatch/66006

Ik zie verder Acer, Compaq, Corair, Dane-Elec, "DDR (Infineon", Infineon (DDR/DIMM), Kingston en verder. Dit kan ook betekenen dat veel van de vermeldingen dubbel of meer in de PW staan door de verschillende schrijfstijlen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ook daar zal binnenkort wel door iemand naar gekeken gaan worden als we aan deze categorie gaan beginnen :). We zijn - zoals je misschien weet - bezig met het opschonen en verbeteren van de Pricewatch door correcte informatie in te voeren. Langzaam maar zeker vordert dat werk, dus ooit zullen we ook hier uitkomen :).

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Harm schreef op 09 november 2003 @ 20:11:
Ook daar zal binnenkort wel door iemand naar gekeken gaan worden als we aan deze categorie gaan beginnen :). We zijn - zoals je misschien weet - bezig met het opschonen en verbeteren van de Pricewatch door correcte informatie in te voeren. Langzaam maar zeker vordert dat werk, dus ooit zullen we ook hier uitkomen :).
Waar zijn jullie nu?

LinkedIn WoT Cash Converter

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We zij nu bezig met verschillende categoriën, maar aangezien wij FP-admins dun bevolkt zijn heeft dat zijn tijd nodig. We beginnen met de geheugencategorie zodra er een andere categorie af is en er iemand tijd heeft om deze op te schonen.