Toon posts:

MSN 5.0 win98 NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me helpen een link te geven MSN Messenger voor windows 98 Nederlandse versie? Ik heb GoT helemaal doorgepluist om over Google nog maar niet te spreken. Het schijnt dat alleen de engelse versie nog maar te verkrijgen is. Ook op de Microsoft site bieden ze hem niet meer aan.
Dit is dus geen request zonder te zoeken anders had ik het niet eens gevraagd.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 17:02
Ik zie niet helemaal in waarom je persé een Nederlandse versie wilt gebruiken, aangezien de Engelse versie ook gewoon zal werken, maar als het goed is is dit wel een Nederlandse MSN Messenger 5.0 versie :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 09 november 2003 @ 20:06:
Ik zie niet helemaal in waarom je persé een Nederlandse versie wilt gebruiken, aangezien de Engelse versie ook gewoon zal werken, maar als het goed is is dit wel een Nederlandse MSN Messenger 5.0 versie :)
Klopt, die had ik ook gevonden alleen daar stond bij dat hij voor win95 was, dus ik nam aan dat die niet geschikt was voor win98. Ik moet hem trouwens in het Nederlands hebben voor iemand die een oude pc heeft en niet goed is in Engels.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:09:
[...]

Klopt, die had ik ook gevonden alleen daar stond bij dat hij voor win95 was, dus ik nam aan dat die niet geschikt was voor win98.
Als tweaker kun je dat toch gewoon even proberen?
Een instelling als: "'t is voor win95, dus op 98 werkt het niet" vergemakkelijkt het oplossen van je probleem niet echt namelijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
SH007 schreef op 09 november 2003 @ 20:15:
[...]

Als tweaker kun je dat toch gewoon even proberen?
Een instelling als: "'t is voor win95, dus op 98 werkt het niet" vergemakkelijkt het oplossen van je probleem niet echt namelijk ;)
Klopt, ik heb hem gebrand en neem hem nu mee, als het niet werkt dan is het jammer en zoek ik verder ;)