ik heb sinds kort win XP op mijn laptop gezet en ben duz van mijn oude vertrouwde win2k afgestapt. nu ben ik duz niet zo thuis in XP en het volgende doet zich voor en irriteerd heel erg: hij heeft iets gedaan met een .NET paspoort, elke keer als ik mijn klep dicht doe ( standby modus ) en deze vervolgens weer open doe heb ik wel verbinding met internet ( wireless ) maar krijg geen toegang tot het internet. pas als ik mijn PCMCIA Wireless lan kaart er uit haal en er weer in doe krijg ik weer toegang. msn wil zelfs helemaal nix meer voor mij doen, die geeft de volgende foutmelding:
"Aanmelden bij MSN is mislukt. Je bevindt je achter een firewall die wellicht geen verbinding met de .NET Messenger-service toestaat."
of:
"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat er een probleem is met je .NET passport. Klik op OK voor meer informatie op de website van .NET passport"
deze melding krijg ik ook als wel kan internetten. nu heb ik geen vuurmuur oid alleen een router die prima zijn baantje doet.
iemand de verlossende tip ?
"Aanmelden bij MSN is mislukt. Je bevindt je achter een firewall die wellicht geen verbinding met de .NET Messenger-service toestaat."
of:
"Het aanmelden bij MSN Messenger is mislukt omdat er een probleem is met je .NET passport. Klik op OK voor meer informatie op de website van .NET passport"
deze melding krijg ik ook als wel kan internetten. nu heb ik geen vuurmuur oid alleen een router die prima zijn baantje doet.
iemand de verlossende tip ?
[ Voor 10% gewijzigd door Dagobert op 09-11-2003 19:57 ]
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*