Ik heb hier een pc staan waar eerst windows xp opstond, deze heb ik geformatteerd en toen opnieuw gepartitioneert met fdisk. (het waren ntfs partities) Nu heb ik een nieuwe allesomvattende partitie gemaakt, en na het formatteren krijg ik de foutmelding: Not ready to read from drive C: abort, retry, ignore etc. En de windows setup kan geen files kopieeren naar de hd. Wat gaat er fout ?
Gepartitioneerd met FDISK? Terwijl het NTFS partities waren? Dat kan zover ik weet helemaal niet.
Gewoon lekker booten met de W2k cd en daarmee partities aanmaken/weggooien.
Daar kwam ik inderdaad ook achter. Verder is mijn w2k cd niet bootable..mikejarod schreef op 09 november 2003 @ 19:22:
Gepartitioneerd met FDISK? Terwijl het NTFS partities waren? Dat kan zover ik weet helemaal niet.
Dan kan je Partition Magic gebruiken.
Edit: oei
das niet helemaal waar. Je kan wel met PM partities aanmaken, maar als je NTFS doet kan je die W2k setup diskettes niet meer gebruiken, tis geen FAT dus hij kan ook niet kopieren. (of gaat alle data naar een ramdisk oid
)
Omslachtig: FAT partities aanmaken, installeren, en weer converteren naar NTFS.
Beter zorg je voor een fatsoenlijke W2k cd ...
Edit: oei
Omslachtig: FAT partities aanmaken, installeren, en weer converteren naar NTFS.
Beter zorg je voor een fatsoenlijke W2k cd ...
[ Voor 88% gewijzigd door Mike Jarod op 09-11-2003 19:35 ]
Enig idee hoe ik van een niet bootable cd een bootable kan maken ? Zou je hem naar hd kunnen kopieren om hem vervolgens opnieuw te branden ?
Verwijderd
even naar www.bootdisk.com en de windows2000 bootdisks (3stuks) downloaden en aanmaken. Dat zou in combinatie met je CD meoten werken.
Suc6
Suc6
Ik zal het even proberen.Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 19:34:
even naar www.bootdisk.com en de windows2000 bootdisks (3stuks) downloaden en aanmaken. Dat zou in combinatie met je CD meoten werken.
Suc6
- edit -
het zijn er 4 ?
[ Voor 6% gewijzigd door dream0r op 09-11-2003 19:37 ]
met http://www.nu2.nu/bootcd/#w2k bijvoorbeeldSkizzik schreef op 09 november 2003 @ 19:32:
Enig idee hoe ik van een niet bootable cd een bootable kan maken ? Zou je hem naar hd kunnen kopieren om hem vervolgens opnieuw te branden ?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hardstikke bedankt, met deze cd is het allemaal gelukt.BackSlash32 schreef op 09 november 2003 @ 19:38:
[...]
met http://www.nu2.nu/bootcd/#w2k bijvoorbeeld
Pagina: 1