Toon posts:

1 Partitie van 80 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb vorige week net een nieuwe AMD Athlon XP gekocht met daarin een Maxtor 7200 HD. Alleen ik vind hem soms traag en soms reageert die helemaal niet meer en dit voor een pc van een aardig bedrag. Kan het liggen aan de partitie. Ik heb er namelijk maar 1 van 80 GB.

Alvast bedankt

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Slechte topicstart. Heb je zelf al wat uitgezocht?

Lijkt me sterk dat het aan de grootte van je partitie ligt, je kan evt resizen met Partition Magic, maar dat staat in de FAQ dat weet je wel ;)

Kijk ook maar eens bij MSCONFIG en bij SERVICES.MSC of er geen gekke dingen tussen staan, denk dat je dan verder komt.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Beetje weinig info :P

Maar je probleem ligt vast niet aan die grote partitie, die zou nl. gewoon goed moeten werken.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Owja, kheb ook een paar dagen geleden het bestandstype veranderd van FAT32 naar NTFS maar heb toen het klaar was de HD niet geformateerd zou het daar miss aan kunnen liggen.

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:00
waarom zou je dat willen?
Gewoon format naar NTFS en dan opnieuw windows erop

Dit zou idd het probleem kunnen zijn, ja... zeker als je schijf fraggie was voor de conversie...

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:08

Mentalist

[avdD]

Met deze info kunnen we niks beginnen ;)

Wat heb je zelf al geprobeerd? Waarbij is de PC traag, waarbij hangt de PC? Sinds wanneer is de PC traag? Wat zijn de rest van je specs? Welk operating system draai je? Heb je Hangen en Opstartproblemen troubleshooter al doorgenomen?

Bij gebrek aan info, dicht.

Welkom op GoT btw :). Neem voor je verder post de [FAQ]FAQ[/FAQ] even door, hier staat o.a. in dat je eerst zelf het een en ander moet proberen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 09-11-2003 19:20 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.