Toon posts:

MSN 6.1 services problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een vaag probleem en wel het volgende:

Ik heb een nieuwe installatie gedaan van Windows XP Pro + SP1 en ik heb bij de instelingen van de MSN die standaard meeinstallaeerd met Win XP Pro gezegd dat die niet moet opstarten met windows. Vervolgens gecontrolleerd en hij start niet mee met windows. Dus ik daarna MSN 6.1 geinstalleerd en die wil ik wel mee laten opstarten met Windows en dat gaat ook allemaal goed maar nu het volgende is er aan de hand. Op de achtergrond draaid blijkbaar de standaard MSN en meld zich automatisch aan en als ik dan MSN 6.1 inlog dan krijg ik zo'n vierkant schermpje rechtsonderin dat ik op een andere plek ben afgemeld. Ok dus ik kijken bij de running services bij taskmanager en daar zie ik dat msmsgs.exe mee start en msnmsgr.exe meestarten dus ik experimenteren eerst de ene uitgooien en idd dat hielp ik moet dus msmsgs.exe killen en dan loopt het wel goed blijkbaar. Maar nu is mijn vraag hoe zorg ik ervoor dat dit niet weer gebeurt dat dus de MSN standaard 4.7 is dat volgens mij niet meer op de achtergrond meedraaid en automatisch inlogd??

Ik hoop dat ieamand weet hoe je het probleem kunt oplossen??

met vriendelijke groet,

SViS

Verwijderd

dat is niet msn standaart 4.7 dat is windows messenger.
zoek is op google: disable windows messenger xp oid

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 08:54
je moet in de standaard messenger het volgende uitzetten bij de opties

aanmelden met .net en dan is het probleem opgelost

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik ga het proberen ff kijken wat er gebeurd. Zo te zien blijft bij running services bij taskmanager nog wel beide msn's staan.

En als ik in google zoek op: disable windows messenger xp oid vind ik volgens mij nog niets om het op te lossen.

Groeten,

SViS

wie o wie kan mij in een paar stappen helpen dit probleem op te lossen??

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2003 20:05 ]

Verwijderd

start - run - services.msc - enter
zoek messenger - eigenschappen - start up type: disabled
dacht ik zo

Verwijderd

Topicstarter
THC-HiDeOuT schreef op 09 november 2003 @ 19:06:
je moet in de standaard messenger het volgende uitzetten bij de opties

aanmelden met .net en dan is het probleem opgelost
Het lijkt erop dat dat heeft geholpen tnx mate _/-\o_

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 15:56

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Volges mij had je dit veel slimmer aan kunnen pakken. Je had gewoon de optie in Windows Messenger dat ie automatisch laad uit kunnen zetten.
Bij mij bleef ie toen nog steeds door zeiken dus ik heb het anders aan gepakt.
Ik ben gewoon naar de map van messenger gegaan. C:\Program Files\Messenger\
En daar gewoon msnmsg.exe gerenamed naar een ander naampie. Dan kan ie hem niet meer vinden.
Srry dat ik iets te laat ben :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1