ok, eerst even specs
aopen h700black 400w
asus a7v600 (bios ....6)
athlon xp 2800+ (@2078mhz)
2x geil geheugen (2x512mb 400 mhz ddr)
radeon 9600 pro 128 mb
2x maxtor 120 gb 7200rpm 8 mb chache per schijf SATA RAID 0
en verder zit er nog nix in behalve een cdrom en floppiedrijf.
os win2k sp4
videocard driver: reeds 5 verschillende geprobeerd oa ati off. en catalyst recente drivers + versie van de fabrikant van het kaartje.
via driver 4.48
dx 9 (ook 8 en 8.1 geprobeerd)
Goed het vervelende is dat hij tijdens spellen plotseling uit het spel klapt. Dit levert geen bsod op maar het spel wordt gewoon afgesloten. in het logboek staat dan een gebeurtenis met een kruisje ervoor. als ik naar de details vraag krijg ik iets als dit:
gebeurtenis (0) server beschikt mogelijk niet over de benodigde dll (?) voor meer informatie zie (6) (of soms (7))
ik heb al heel wat geprobeerd tips? suggesties ? vragen ?
bijvoorbaat dank, ik sta op het punt om de bende terug te sturen, maar ik kom er dus maar niet achter waar het probleem precies zit....
groeten,
joffri
aopen h700black 400w
asus a7v600 (bios ....6)
athlon xp 2800+ (@2078mhz)
2x geil geheugen (2x512mb 400 mhz ddr)
radeon 9600 pro 128 mb
2x maxtor 120 gb 7200rpm 8 mb chache per schijf SATA RAID 0
en verder zit er nog nix in behalve een cdrom en floppiedrijf.
os win2k sp4
videocard driver: reeds 5 verschillende geprobeerd oa ati off. en catalyst recente drivers + versie van de fabrikant van het kaartje.
via driver 4.48
dx 9 (ook 8 en 8.1 geprobeerd)
Goed het vervelende is dat hij tijdens spellen plotseling uit het spel klapt. Dit levert geen bsod op maar het spel wordt gewoon afgesloten. in het logboek staat dan een gebeurtenis met een kruisje ervoor. als ik naar de details vraag krijg ik iets als dit:
gebeurtenis (0) server beschikt mogelijk niet over de benodigde dll (?) voor meer informatie zie (6) (of soms (7))
ik heb al heel wat geprobeerd tips? suggesties ? vragen ?
bijvoorbaat dank, ik sta op het punt om de bende terug te sturen, maar ik kom er dus maar niet achter waar het probleem precies zit....
groeten,
joffri