Toon posts:

[.NET] Provider werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!,

Ik heb een provider uitgekozen met ASP.NET ondersteuning (Vevida.nl). Nu heb ik op mijn ontwikkel PC een mooi C# .NET web project gemaakt. Deze loopt op mijn eigen server 100% perfect. Ik doe een copy-project in Visual Studio om alleen de benodigde bestanden over te houden en kopieër deze zooi naar de webruimte op de server (plaatjes, aspx, en bin folder).

Nou hoopte ik dus dat dit zo zou gaan werken. Helaas... Ik krijg een .net foutpagina: Server Error in '/' Application. Verder zonder debug info of wat dan ook.

Nou zegt de provider .net framework 1.1 te ondersteunen. Mijn pagina doet niet echt rare dingen. Iemand enig idee waarom dit niet gewoon werkt?

• Vurabes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 12:02

Vurabes

Homo Sapiens Informaticus

Je zou een error handling in kunnen bouwen die de foutmelding naar de client stuurt. Je kan ook in de config file aangeven dat hij uitgebreide foutmeldingen naar de client stuurt. Kies zelf even wat je liever hebt. Je weet zo in ieder geval wat er aan de hand is.

On a clear day you can C#

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

of neem even contact op met vevida via je myvevida
ze geven meestal vrij snel antwoord.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38
Je moet idd eens contact opnemen met je hoster.

Je virtual directory daar zal niet als een application gedefinieerd zijn.

Zie ook hier:
[rml]whoami in "[ ASP.Net] Server Error bij provider *"[/rml]

[ Voor 26% gewijzigd door whoami op 09-11-2003 19:03 ]

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
Stel dat ik dan een submap aanmaak in mijn root WWW (wat nu het geval is), moet Vevida deze dan elke keer als Application aanmaken? Dat moet toch simpeler kunnen...

Verwijderd

Bij Vevida heb je de beschikking over 1 applicatie. Je ASPX files, Web.Config en Global.asax zet je in de root, de dll's in een subman die je bin noemt.

Dan moet het werken...

Verwijderd

zet in je web.config tussen de <system.web> tags een <customErrors mode="Off"/>

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:38
Verwijderd schreef op 09 november 2003 @ 20:00:
Stel dat ik dan een submap aanmaak in mijn root WWW (wat nu het geval is), moet Vevida deze dan elke keer als Application aanmaken? Dat moet toch simpeler kunnen...
Nee, je hoeft afaik enkel de 'root' van je website als application te definieren.
De subdirectories van je 'root', behoren ook tot je application.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1