Toon posts:

Halve kracht branden met Matshita UJ-811

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee daar,

Heb net een nieuwe laptop van Acer in de wacht gesleept. Dikke blaasbak: Aspire 1605LM. Alles d'r op en d'r aan zoöngeveer.

Zit nu met het volgende. k Weet dat het ding eigenlijk met 16x zou kunnen branden, maar als ik met Nero ga branden kan ik nieteens kiezen met welke snelheid ik wil branden. Standaard brand ik nu met 8x.

Waar kan dit aan liggen en is dit te verhelpen?

De firmware is versie H100... OS = WinXP Home.

Hoor ut graag!

GrtzJoost

Verwijderd

Dan zou ik als ik jou was een andere NERO gebruiken want ik heb altijd al met nero de snelheid kunnen veranderen ook al zouden je writer en of cd's het niet eens aankunnen. Dus aan nero ligt het niet.
Probeer maar met een andere versie van nero,weet trouwens niet welke je heb, of een ander programma.

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-03 22:08

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Probeer andere media, dus als je nu bijvoorbeeld cd's van MMORE gebruikt, pak dan eens platinum, TDK, Sony...... misschien dat dat helpt

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, heb al meerdere media gebruikt... MMore, SilverCircle en TDK.

Naast Nero heb ik het ook al geprobeerd met 'NTI CD & DVD Maker'. Het enige wat extra is hierbij is dat ik de keuze krijg tussen 8x of 4x branden (bij Nero standaard 8x).

Heb ook Acer al aan de lijn gehad, die zeggen: 'In onze specs staat dat ie maar 8x kan branden'.

Ook zij staan voor een raadsel. Ze zullen me terug bellen, wie weet hebben ze een oplossing.

Thnx voor het meedenken!

Verwijderd

Topicstarter
t Is gelukt hoor!

Heb de nieuwste van Nero d'r op gegooid en branden met 16x doet ie nu!

En bij Acer maar roepen dat het maar met 8x zou kunnen... :O

Thnx voor het meedenken!

_/-\o_

GrtzJ