Toon posts:

ADSL problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bij een vriend bezig ADSL van Wanadoo (Lite) aan het aanleggen.. het eerste probleem heb ik al verholpen (het bekende probleem van Packerd Bell met het USB modem "Toegang Geweigerd".

Maar nu is het probleem dat op die "rooie muis" (usb modem) het linker lichtje gewoon groen knipperd (goede verbinding met de PC) maar het rechter lichtje groen blijft knipperen en af en toe rood er tussen door, wat duidt op een probleem tussen het modem en de splitter.
Wie heeft er tips wat ik na zou kunnen kijken; want ik kan er geen touw meer aan vast knopen.

Help me!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

sluit modem direct op je isra punt aan om interne kabel shit uit te sluiten

persoonlijk vergeet vul ik atijd de verkeerde username in het moets iets zijn als
gebruiker@verbinding/provider.MischienNogWat

Iperf

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wie heeft er tips wat ik na zou kunnen kijken; want ik kan er geen touw meer aan vast knopen.
Zo moeilijk is het niet hoor. Wat dacht je van de bekabeling of de splitter (staat in de handleiding)?

Als je dan direct op de buitenlijk geen signaal hebt, zou je de wijkcentrale eens na kunnen kijken, maar wellicht vindt de kpn het leuker als je ze dat zelf laat doen

(kortom: Voor een storing bel je je provider, een topic gaat je daar niet mee helpen).

[ Voor 14% gewijzigd door JvS op 09-11-2003 22:19 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• a_viss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 19:30
Toevallig werk ik bij PB en zou je eerst deze usb patch moeten downloaden:
http://support.packardbel...=REFFIUP05200105&Ctype=dl

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

a_viss schreef op 09 november 2003 @ 22:22:
Toevallig werk ik bij PB en zou je eerst deze usb patch moeten downloaden:
http://support.packardbel...=REFFIUP05200105&Ctype=dl
Die gaat niet "geen linesync" oplossen hoor, die heeft meer te maken met de hardwarematige installatie van het modem

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de tips van JvS , even met KPN bellen dus (weet je wel zeker dat er al signaal zou zijn op de lijns (aangezien je bezig met met installeren?))

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.