Toon posts:

Call Of Duty Multiplayer wil niet met CD-Key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Na dat ik de demo's van Call of Duty gespeeld heb wilde ik dat spel graag hebben.
Daarom heb ik hem vrijdag gekocht geinstalleerd met de CD-Key van het boekje.

De singel player kan ik gewoon spelen maar als ik Multiplayer wil doen en ik klik op een game dan krijg ik ongeveer in de helft van de gevallen de foutmeldiing dat mijn CD-Key al gebruikt is en dat ik het later nog eens moet proberen :|

Weet iemand wat ik daar aan kan doen? Zo heb et weinig zin om iets orgineels te kopen als je er niet eens mee kan spelen.

Op de site van Call of Duty kan ik niet zo gou een mail adres vinden voor support. :?

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04:36
Terug gaan naar de winkel/mailen naar de makers en vragen om een nieuwe key? Als het spel meldt dat je cdkey al in gebruik is, is de kans groot dat iemand op die tijden dat jij die error krijgt gezellig zit te spelen met jouw cdkey.

The devil is in the details.

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Volgens mij heeft dat te maken met het snel achter elkaar allerlei servers betreden en weer verlaten. Heb ik dus ook. Spel even afsluiten en weer starten en ik kan weer overal in.

Verwijderd

Ik weet de oplossing. Ga als het niet lukt uit het spel, en start hem vervolgens gelijk weer op! Bij mij kreeg ik het probleempje niet meer te zien en kon ik online! :Y)

Het klinkt dom, maar had ook al een topic hierover geopend!

CoD CD Key Probleem! en lees wat M0nk heeft gepost!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Wat ik zeg

Verwijderd

Soms zijn er mensen die het leuk vinden om de serial uit het boekje in de winkel in het mobiel te zetten om er vervolgens met een gedownloaded versie online te kunnen spelen :|

....

(Gelukkig halen de meeste winkels de boekjes er ook uit nu :))

Iig ik zou ermee terug naar de winkel gaan en een nieuw exemplaar vragen, en anders contact opnemen met de makers van het spel :? Suc6 iig :)

Verwijderd

ik weet het niet zeker maar ik heb een keer ergens gehoord dat als je in de winkel counterstrike haalt je goed op moet letten of het doosje nog dicht is en het plastic er omheen is dat niet het geval dan hebben de mensen die daar werken het doosje al open gehaald om de cd-key eruit te halen en bestaat ie dus al op het net ik denk dat dat hier ook het geval is ik denk dat je terug moet naar de winkel en het spel moet omruilen

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad, je moet gewoon uit het spel gaan en weer opnieuw starten.
Pagina: 1